giver det duplicate content hvis jeg poster et indlæg i wordpress i 2 forskellige kategorier? Mvh Tobias. |
Ikke mig bevidst. Jeg har ingen problemer med DC i henhold til at ramme de samme Kategorier..
vh AB
giver det duplicate content hvis jeg poster et indlæg i wordpress i 2 forskellige kategorier? Mvh Tobias. |
Ikke mig bevidst. Jeg har ingen problemer med DC i henhold til at ramme de samme Kategorier.. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hvis du har kategoriens navn med i URL'en, så vil det blive opfattet som DC, hvis du ikke har et canonical-tag på siden. |
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
Det skaber duplicate content. Du kan undgå det ved at indsætte canonicaltag eller ved simpelthen at sørge for at kategorisiden ikke bliver indekseret Ps: Elias kom lidt før mig. Men det kræver naturligvis at der linkes til kategorisiden, så den bliver indekseret. Indtil det sker, er det en tikkende bombe, som du ligeså godt kan afmontere med det samme |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Tak for svarene.. Jeg har ikke kategorinavnet med i URL'en.. Jimi - hvordan gør jeg så kategorisiden ikke bliver indekseret? men bliver indlæggene så indekseret alligevel? Mvh Tobias. |
Hvis det er hardcoded så indsætter du et noindex tag i headeren på kategorisiden. I wordpress kan du gøre med et plugin der hedder Wordpress Seo by Yoast. I Joomla har Henrik Bondtofte lavet et fint plugin som løser det hele for dig, det finder du her : http://www.henrik-bondtofte.dk/joomla-1-5-duplicate-content-killer-plugin |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.