hvad skal de brikker bruges til? |
Tak for svarene:)
parterapeuten:hvad skal de brikker bruges til?
hvad skal de brikker bruges til? |
aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk
Tak for svarene:)
Som du kan se i videoen er det brikker man kan stille op på alverdens måder, og de rigtige dygtige kan få dem til at forestille forskellige ting. Jeg tror at denne hobby kunne blive ret populært blandt børn og sikkert også blandt nogle voksne... Og jeg tror at et community tilknyttet webshoppen ville være perfekt løsning;)
Jeg vil gerne høre flere meninger, ang. om i tror de kan sælges i Danmark:) |
Leder du efter en kvalitets havetraktor?
har du set hvor få søgninger på google der er? dominobrikker og domino brikker er der under 200 søgninger på sammenlagt.. Tilgengæld havde de dem i min fritidsklub dengang jeg var 6 - 8 år, og der synes jeg det var pisse sjovt at lege med.. så måske kunne det være en løsning at tage kontakt til fritidsklubber, SFO osv. Evt. afholde nogle events hvor den fritidsklub/SFO som kan lave det flotteste billede el. fx længste bane kunne vinde x antal brikker.. Mvh Tobias. |
Du kan jo altid går efter mere end Danmark så som Sverige og Norge. Men start med Danmark selv om der er under 200 søgninger de keyword. Jeg går udfra det skal være en side virksomhed og ikke noget du regner med at gøre fuldtid? Domino brikker vil jo også være under legetøj m.m. |
Alle ideer kan udleves!
Ejer af DreamsforKids.dk
Har allerede fået købt den første lille "prøve" hjem!:) Og disse ser ud til at være rigtig gode og af rigtig god kvalitet... Det var lidt svært at finde en leverandør:P |
Leder du efter en kvalitets havetraktor?