Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal bruge en prof. til SEO og til fornuftige priser! Nogle anbefalinger?

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Jimi

Tak Smile Men det var nu ikke min mening at overtage tråden og få det hele til at gå i dampe, ej heller fremstå som en selvpromoverende skid. Tendensen til at gøre alting mere komplekse end jeg synes er nødvendigt har bare irriteret mig noget tid Wink

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er helt i orden :) Det var også derfor jeg i mit første indlæg selv nævnte at fordi man ikke hedder DeMIb eller Rosenstand, så kan man godt få en hjemmeside frem på Google. Men derfor respekterer jeg dem dybt, specielt fordi de har lært mig det som jeg kan, og fordi de bedre end mig.. uden tvivl.

Men læs også gerne det indlæg som Henrik Birkedal linker til. Læs debatten hvor DeMib også snakker om strategisk seo og en generel viden indenfor markedsføring og virksomhedsstrategier, som du skal have hvis du vil spise kirsebær med de store. Der er det ikke helt nok at linke lidt, og fikse lidt duplicate content.

Mit gæt er at fremtiden indenfor seo bliver mere invaderet af " rigtige " reklamefolk som kan skabe spændende strategier , som så arbejder sammen med folk der udnytte det teknisk. Seo er lige begyndt, og konkurrencen bliver kun hårdere. De rigtige eksperter er dem stadig ligger i top om nogle år

Her er det direkte link hvor DeMib forklarer lidt om hvorfor han er så god som han er, og hvorfor han får en høj timeløn ( som er meget højere end 1500,- i timen, hvis han selv skal fikse det )

http://www.concept-i.dk/blog/glem-prisen-tjek-udbyttet.html#comment-9559

Go`nat du.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

man kommer ikke ud om at den man beder om hjælpe en også har viljen til at hjælpe en , man kan sagtens se denne seo mand - kvinde eller firmaer har gjort godt massevis

men vis efter indbetaler kroner bliver lavet det halve hvad denne person ville lave for den anden så er denne person ikke lige så god for dig , så harmonien spiller en stor rolle , tror man på person vil hjælpe en eller er den meste ude efter ens penge

man betaler først arbejde færdig og så betaler men den person laver både mere før betalt og laver lidt ekstra fordi harmonien passer imellem seo ekspert og dig

i alt er det ekstremt svært altid at sige 100% hvem der er bedste til dig om det er overhovedet er dem i tråden altså en hel 3 person kan det udmærket være ,derved man skal virkelige meget tænke over hvem man begynder et samarbejde med at en skulle bruge 100.000 kroner og kom ekstremt langt er måske mere fordi harmonien passer

i alt tænk dig grundigt om hvem du vælger , intet er bare lige at sige  den er bedste til dig , der er simpelthen så mange ting man skal tænke over

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

man kommer ikke ud om at den man beder om hjælpe en også har viljen til at hjælpe en , man kan sagtens se denne seo mand - kvinde eller firmaer har gjort godt massevis

men vis efter indbetaler kroner bliver lavet det halve hvad denne person ville lave for den anden så er denne person ikke lige så god for dig , så harmonien spiller en stor rolle , tror man på person vil hjælpe en eller er den meste ude efter ens penge

man betaler først arbejde færdig og så betaler men den person laver både mere før betalt og laver lidt ekstra fordi harmonien passer imellem seo ekspert og dig

i alt er det ekstremt svært altid at sige 100% hvem der er bedste til dig om det er overhovedet er dem i tråden altså en hel 3 person kan det udmærket være ,derved man skal virkelige meget tænke over hvem man begynder et samarbejde med at en skulle bruge 100.000 kroner og kom ekstremt langt er måske mere fordi harmonien passer

i alt tænk dig grundigt om hvem du vælger , intet er bare lige at sige  den er bedste til dig , der er simpelthen så mange ting man skal tænke over

Er det kun mig der ikk forstår et ord af det her?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Birkedal:

Mikael christiansen:

man kommer ikke ud om at den man beder om hjælpe en også har viljen til at hjælpe en , man kan sagtens se denne seo mand - kvinde eller firmaer har gjort godt massevis godt arbejde før 

men vis efter indbetaler kroner bliver lavet det halve hvad denne person ville lave for den anden så er denne person ikke lige så god for dig , så harmonien spiller en stor rolle , tror man på person vil hjælpe en eller er den meste ude efter ens penge

man betaler først arbejde færdig og så betaler men den person laver både mere før betalt og laver lidt ekstra fordi harmonien passer imellem seo ekspert og dig

i alt er det ekstremt svært altid at sige 100% hvem der er bedste til dig om det er overhovedet er dem i tråden altså en hel 3 person kan det udmærket være ,derved man skal virkelige meget tænke over hvem man begynder et samarbejde med at en skulle bruge 100.000 kroner og kom ekstremt langt er måske mere fordi harmonien passer

i alt tænk dig grundigt om hvem du vælger , intet er bare lige at sige  den er bedste til dig , der er simpelthen så mange ting man skal tænke over

Er det kun mig der ikk forstår et ord af det her?

jeg har tilføjet 3 ord andet kan jeg ikke se der kunne forbedre i teksten ,men giv endelige feedback hvad du ikke forstår

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Henrik.

Mikael er ordblind og har meget på hjerte. Det er ofte ganske fint og han er arbejdsom og hjælpsom;)

BH

Lars

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:
fordi man ikke hedder DeMIb eller Rosenstand, så kan man godt få en hjemmeside frem på Google.

Ja, vi kommer nok lidt tilbage til de tanker vi har været inde på masser af gange nemlig:Sørg for selv at have indsigt i/viden om hvordan man optimerer sit site, inden man beslutter sig for hjælp. Ellers bliver det rigtigt dyrt. Det kan vi der i gamle dage lod os besnakke af et firma - jeg kan her nøjes med at betegne dem som MD - og det kostede...ikke kun penge, men ærgelser og binding med håndjern i måneder!!! Så sent som idag ringede et meget meget "stort og stabilt" SEO-firma der ville optimere GOOGLE PLACES for kun 2200,- For evigt!!!

Den slags garantier preller jo af på en ægte Amino, såvel som "Vælg 10 søgeord for 1000,-" og vi garanterer dig en placering på side 1 eller 2! Nej viden er vejen til succes. Og endnu en gang TAK til alle jer på amino der har forklaret at det er et must at ville have denne viden og at punkt 1 er orden i TITEL og DESCRIPTION og intern linkbuilding på eget site, før man går videre...Man kan kalde jer EXPERTER eller HJÆLPERE, men vi er mange der har fået solid hjælp og har lyst til at give lidt igen...TAK TAK TAK...os tager de der (selvbestaltede SEO-EXPERTER der ikke er interesseret i en langvarig relation) bare ikke røven på igen!!!

BH

Lars

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

mikmira:
meget meget "stort og stabilt" SEO-firma der ville optimere GOOGLE PLACES for kun 2200,- For evigt!!!

Hehe, ja han / de findes også her på Amino. Han har tidligere gjort sig bemærket med at sige at Rosenstand ikke kan finde ud af seo. Og også imponerende med en livstidsgaranti på noget han ikke aner hvordan udvikler sig. Det er et gøglertrick for at presse prisen op på en simpel opgave, så presser han lige ordet " livstidsgaranti " med ind i, og så hopper nogle mennesker på den.

Jeg er heldigvis ikke blevet snydt med seo. Har købt nogle få timer hos Kim Teztlaff, det er det. Og han er jo super god til det jeg skulle bruge ham til : loadtider , og se om han kunne se noget jeg ikke selv havde set.

Et godt tip til folk der læser med : lad vær med at købe noget der hedder livstidsgaranti , når det handler om internettet. Det går det sgu for hurtigt til.

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan kun anbefale at sætte sig ind i det man køber og det gælder også SEO. Gidder man ikke det, ja så er det nok nemmest at købe et kendt navn som Rosenstand eller DeMib eller et digital bureau med en dyr adresse.

At man så måske ikke får mest for pengene er en anden sag, da dyre kontorlokaler, projektledere, diverse rejser og twitter timer også koster.

Det ved jeg fordi jeg selv dagligt slår bureauer med timepriser på 1500-2000 kr, som nok må ærgre sig over der ligger sådan en affiliate side foran deres store kunde.

I øvrigt til dig der startede tråden, så vil jeg anbefale Henrik Bondtofte, Kim Tetzlaff, Thomas Rosenstand eller mine tidligere kollegaer hos Guava som også er hamrende dygtige.

Jimi Hove's resultater kender jeg ikke så meget til men det kommer vil nok til fremover.

Men igen, hvis du vil have best value for money så lær noget om det du køber, så kan du sammenligne konkret hvad du får tilbud.

Side 5 ud af 6 (58 indlæg)