Aminos! Nogle gode forslag til hvordan vi går i luften med et brag, og får en masse besøgende ind på et nyt site, når vi lancerer her til efteråret? Her er lidt af de ideer, vi har selv er kommet op med: - Uddeling af flyers med konkrete lanceringstilbud, samt en rabatkode (så kan vi se hvilke flyers, der har virket).
Mvh. Christian |
Lanceringsaktiviteter?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Besøg vores butik, Selja.dk. Alt i Islandsk strik, trøjer, sweaters, plaider og meget mere.
Offline annoncering er generelt en dårlig idé når du skal markedsføre en hjemmeside eller webshop. Selv har jeg forsøgt mig med flyers, indeholdende en rabatkode, men dette var faktisk en stor skuffelse, og resultatet var næsten det samme som 0, selvom vi forsøgt at ramme målgruppen rimelig præcist. |
// Jesper Skov
|
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Hej CPU... Det er en butik, der sælger islandsk striktøj og andre typisk islandske varer. /c |
Besøg vores butik, Selja.dk. Alt i Islandsk strik, trøjer, sweaters, plaider og meget mere.
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
banner-annoncer på www.visiticeland.com pressemeddelelser i "damebladene" banner-annoncer på andre "dame-relaterede" sider oestrogen.dk og lign. banner-kampagne partner-ads.com google-adwords og det hele i den rækkefølge |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
|
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
En god ide vil også være at få mange tilmeldt til evt. nyhedsbrev – evt. med en konkurrence eller lign. Held og lykke! |
Hej! Det med en konkurrence er ikke nogen dårlig idé.. Vi har med stor success bygget prælanceringskonkurrencer for flere kunder på supervind.dk, og resultatet plejer at være mellem 500 og 1000 tilmeldt nyhedsbrev ved hjemmesidens lancering... Er i interreserede i dette kan vi kontaktes på info@officespace.dk |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)