Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er affiliate en god ide på et debatforum?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg arbejder deltid på www.erfaland.dk og har løbende brug for indtægter for at videreudvikle sitet. Jeg sælger pt. bannerreklamer kvartalsvis eller på årsbasis.

I forhold til sitets alder og branche går det knald godt, men det kunne være et stort plus med en stabil løbende indtægt. Hvad er din vurdering og hvem vil du anbefale som konsulent?

Dbh. Celgaard 

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:21

Hej Celgaard.

Hvis du kan finde produkter der er relevante for dine kunder, synes jeg ikke det er et problem at indsætte disse de steder du ellers sælger annonceplads. Du kan jo så evt skrive under banneret "denne plads kunne blive din" eller lign.

Omvendt vil jeg råde dig til at passe på med at overklistre sitet, det ser jo godt og professionelt ud pt.

:: HDMI kabel ::

Fra København
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:42

Jeg ville helt klart anbefale AdSense - Til nærmest alle fora på nettet. AdSense finder relevante annoncer til inholdet, og når man er inde på et debatforum for at diskutere og debatere vil de fleste nok finde annoncerne interessant.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 12:51

Tobias Hyldeborg:
AdSense finder relevante annoncer til inholdet

Jeg er naturligvis godt klar over, at det er hele formålet med AdSense, men jeg synes godt nok, at Google fejler meget ofte med tanke på, at det er deres "salgsargument" :-). Jeg ved ikke, hvor ofte jeg ser, at reklamerne ikke har nogen relation til selve konceptet, eller er jeg uretfærdig? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 12:58

Tobias Hyldeborg:
AdSense finder relevante annoncer til inholdet

Jeg er naturligvis godt klar over, at det er hele formålet med Adsense, men jeg synes godt nok, at Google fejler meget ofte med tanke på, at det er deres "salgsargument" :-). Jeg ved ikke, hvor ofte jeg ser, at reklamerne ikke har nogen relation til selve konceptet, eller er jeg uretfærdig? :-)

Google forsøger at levere de mest relevante reklamer, enten ud fra indholdet på en side eller ud fra brugerens tidligere søgninger og adfærd på nettet.

Det er meget få gange at jeg har undret mig over reklamer google servere til mig.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 3. Mar 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 13:14

Jeg ser også tit sider med irrelevante reklamer, men nogle gange skyldes det måske, at der simpelthen ikke er tilstrækkeligt mange annoncører indenfor den pågældende branche.

Business coach

Fra Nordjylland
Tilmeldt 5. Mar 11
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 00:05

Tak for gode svar!

Jeg har været i dialog med en affiliate-haj og umiddelbart vil det være noget af en udfordring, at finde gode Adsense annoncer indenfor landbruget. Derudover vil affiliate-delen give undertegnede nogle udfordringer i forhold til min rolle på sitet. Jeg skal jo helst fremstå nogenlunde objektiv og derfor er det ikke super smart, at skrive annoncer og fremhæve produkter på forummet.

I stedet kunne det være super relevant at starte en blog op ved siden af det primære site, så det vil jeg prøve at tænke videre i...

Har du besøgt landbrugets debat- og erfaringsforum www.erfaland.dk i dag?

Udarbejdet af landmænd, for landmænd!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)