Projektet er online værdiansættelse af virksomheder, enten som gør det selv for enhver virksomhedsejer, CFO, rådgiver eller privat almindelig aktie investor WORLDWIDE til årligt abonnement på 99,95 EUR eller alternativt også hvor vi assisterer personligt med værdiansættelsen til 400 EUR pr. stk. samt assistance til virksomheder (incl. børsnoterede) der aflægger regnskab efter IFRS og som skal lave værdiansættelse af aktiver/selskaber. Topprofessionel cashflow rapport . Hamrende sjovt og spændende med ekstremt potentiale. Ingen fysiske varer involveret – det er online rådgivning. Igen –det er globalt projekt med stærkt potentiale. Spørgsmålet er: Vi skal have integreret en færdigudviklet Excel model som indtastningsmodul i en website samt have udviklet en website i flere sprog (start: dansk, svensk, norsk, tysk og engelsk). Website indeholder et medlemsområde hvorfra værdiansættelsen foretages. Alternativt anvendes medlemsområdet til at udfylde et spørgeskema for de kunder der ikke selv ønsker at lave deres værdiansættelse. I hvilket pris range kan sådan noget udvikling forventes at ligge? Det er helt okay at sende en PM, jeg skal bruge en pris indikation til budget og jeg gemmer naturligvis dit bud, da det kan blive ret aktuelt. Denne ide bliver ikke sluppet før vi går live. Nogle buzz sætninger: Its NEVER been that easy to value a company with such a quality. Value Your own business, value a competitor or value the exchange listed stock before You buy. Get Your company value straight! Most used cashflow model by investment banks worldwide. Model here based on discounted cashflow is developed by MBA corporate finance experts. Til alle herinde: Husk de gode tanker og ideer rykker. Vi er alle forpligtiget til at generere kapital til velfærd fra både indland og udland. Negative tanker gider vi ikke J. |
Hej Morten!
Det lyder som et fint projekt. I kan tage et kig på moneynet.dk for at se om I kan bruge webregnearksløsningen. Alternativt vil jeg gerne strikke en side sammen til jeres behov til en god pris. Prisen afhænger i høj grad af kompleksiteten af jeres regnearksmodel.
VH. GrN.dk, økonom med speciale i logistik.