Hej Amino'er. Først og fremmest så håber jeg at jeg benytter mig af det rigtige forum, ellers må det lige flyttes. Da jeg de sidste 5-6 år har kørt motocross og speedway på rimeligt seriøst plan, men nu er gået ud med en rimelig alvorlig skade, så har jeg meget tid i overs. Derfor søger jeg et projekt at deltage i, eller evt. nogle der kunne bruge noget arbejdskraft. Jeg er en seriøs og målrettet ung mand, som går 200% op i det jeg laver. Kort om mig selv, så hedder jeg Nicolai Mortensen og er 18 år gammel. Jeg bor lige udenfor Esbjerg i en by ved navn Varde. Jeg har som sagt kørt motocross og speedway de sidste 5-6 år, og har i den sammenhæng drevet mit eget team. Dette har krævet en del tid, penge og kræfter. Jeg er derudover færdig med en HHx her til sommer (Innovations linien). Jeg har pt. 2 hjemmesider kørende, en om mig selv og mit speedway, og et speedway forum. (www.nicolaimortensen.dk - www.speedway-forum.dk). Hvis nogle har et tilbud om nogle seriøse projekter, så er jeg villig til at deltage i dette - og ellers skriv, så kan vi finde ud af noget! NB. Kun seriøse henvendelser, tak. Mvh. Nicolai |
Hej Nicolai.
Hvad er dine kompetencer?