Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbyder arbejdskraft / søger ide at deltage i

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Feb 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Først og fremmest så håber jeg at jeg benytter mig af det rigtige forum, ellers må det lige flyttes.

Da jeg de sidste 5-6 år har kørt motocross og speedway på rimeligt seriøst plan, men nu er gået ud med en rimelig alvorlig skade, så har jeg meget tid i overs. Derfor søger jeg et projekt at deltage i, eller evt. nogle der kunne bruge noget arbejdskraft. 

Jeg er en seriøs og målrettet ung mand, som går 200% op i det jeg laver. 

Kort om mig selv, så hedder jeg Nicolai Mortensen og er 18 år gammel. Jeg bor lige udenfor Esbjerg i en by ved navn Varde. Jeg har som sagt kørt motocross og speedway de sidste 5-6 år, og har i den sammenhæng drevet mit eget team. Dette har krævet en del tid, penge og kræfter. Jeg er derudover færdig med en HHx her til sommer (Innovations linien). 

Jeg har pt. 2 hjemmesider kørende, en om mig selv og mit speedway, og et speedway forum. (www.nicolaimortensen.dk - www.speedway-forum.dk). 

Hvis nogle har et tilbud om nogle seriøse projekter, så er jeg villig til at deltage i dette - og ellers skriv, så kan vi finde ud af noget!

NB. Kun seriøse henvendelser, tak. 

Mvh. Nicolai

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 19:17

Hej Nicolai.

Hvad er dine kompetencer?  

Tilmeldt 5. Feb 12
Skrevet kl. 19:22

Hej Mads,

Jeg har som sagt min handelsskole bag mig, hvilket har givet mig en god platform at gå ud fra. Endvidere har jeg en smule erfaring indenfor bearbejdning af hjemmesider, og er villig til at sætte mig ind i tingene. 

Driver lidt affiliate på speedway-forum.dk, hvilket sådan er det eneste jeg har lavet af ting på nettet for at tjene penge. 

Fra København SV
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 606
Fra  DetMads ApS Skrevet kl. 19:28

Hej

Grunden til at jeg spørge er fordi jeg ønsker at få lavet en let designet hjemmeside, som består af 6 under sider og et design. Vil bare høre om det var noget du kunne lave? Mvh
mads 

Tilmeldt 5. Feb 12
Skrevet kl. 19:30

Du kan lige skrive en mail til mig på nicolai@nicolaimortensen.dk - så kan vi snakke om det.

Mvh. Nicolai

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)