WordPress CMS udvikler søges
Tilmeldt 10. Apr 12
Pelle2012
Skrevet
10-04-2012 kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Jeg er ved at lave en bog i samarbejde med Gyldendal og skal i den forbindelse bruge en hjemmeside til at promoverer mit projekt. Derfor søger jeg en person, som kan hjælpe mig med at udvikle en side i WordPress CMS . Denne person skal være bosat i København, da jeg helst vil sidde "ansigt til ansigt" når jeg forklare om mit projekt.
Hvis dette har interesse er du velkommen til at kontakt mig
Svar
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
You called :) here I am!
I will PM you some awesome info :)
(I have no problem coming over to KBH from time to time)
Svar
Tilmeldt 10. Apr 12
Pelle2012
Skrevet
16-04-2012 kl. 20:30
Svar
Hej Phillip
I can send you a picture and a description of my project - then you can evaluate whether it is possible for you to do this work?
Greeting Pelle
Svar
Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Hej Pelle Skriv til mig på mail@eliassorensen.dk, så kan vi tage en snak
Svar
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Lyder som et spændende projekt - du kan evt. lægge opgaven i udbud på Agera: www.agera.dk/hjemmeside
Det er et projekt startet af Amino og du kan derinde få op til 3 gratis og uforpligtende tilbud på opgaven.
Svar
Tilmeldt 1. Apr 11
isrardk
Skrevet
16-04-2012 kl. 21:18
Svar
Mit navn er Israr. Jeg bor i Albertslund. Jeg kan hjælpe dig me din projekt. Jeg har god erfaring i web udvikling og wordpress plus drupal 7 CMS.
For mere information om mig , kan du besøge mit hjemmeside http://israronline.dk.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.
MVH,
israr
mobil:28810377
email:isrardk@hotmail.com
Svar
Fra København
Tilmeldt 10. Aug 11
Hej Pelle
Det lyder som et spændende projekt. Jeg vil gerne mødes med dig og høre mere om dit projekt.
Jeg har tidligere laver Wordpress hjemmesider for forfattere og journalister.
I næste måned skal jeg f.eks. lave en hjemmeside for informations korrespondent i Washington.
Du kan se mine referencer her:
http://iwerksom.dk/category/referencer/
Med venlig hilsen
Jonas
Svar