Hej, Jeg er en studerende på markedsføringsøkonom-uddannelsen i Roskilde. For at færdiggøre min uddannelse skal jeg på et 3 måneders praktikophold, som ligger i perioden medio august 2012 og 3 måneder frem. I forbindelse med praktikopholdet, hvor jeg selvfølgelig skal løse de praktiske opgaver I stiller mig, skal jeg desuden også udarbejde en hovedopgave, og kan derfor tilbyde, at foretage en undersøgelse med udgangspunkt i en konkret problemstilling i jeres virksomhed. Jeg har følgende fag på uddannelsen: - International markedsføring og salg - Ledelse, organisation & kommunikation - Erhvervsjura - Mikro- & makro-økonomi - Entrepreneurship - Written Business Communication og derfor kan jeg tilbyde jer at løse arbejdsopgaver som: - Kunde- og konkurrentanalyser - Indsamling og analyse af data - Interne analyser, f.eks. nøgletalsberegninger - Opgaver vedr. virksomhedens logistik - Analyse og udarbejdelse af markedsføringsmateriale - Projekter i øvrigt Af hensyn til praktikforløbet er jeg fleksibel, og jeg har intet imod at arbejde med mindre opgaver såvel som de lidt mere betydningsfulde opgaver. Jeg kan både arbejde i teams og individuelt, og jeg er meget ambitiøs og brænder for at fuldføre opgaverne til ende. Dog ville det være bedst hvis virksomheden hvori jeg skulle i praktik lå på Sjælland. Arbejdsopgaverne i praktikperioden kan udformes efter jeres ønske, da der ikke er nogle faste arbejdsopgaver praktikperioden skal indeholde. Lidt om mig: Jeg er 20 år, og bor i Roskilde. Jeg er en ansvarsbevidst og pligtopfyldende person. Ydermere er jeg altid fleksibel og en loyal kollega, og jeg har det godt med både at arbejde selvstændigt og i teams. Så skriv endelig hvis der er nogle der er interesserede i mig, så kan jeg sende en mere uddybende ansøgning samt et CV. Jeg kan ligeledes sende karakterer fra uddannelsen såfremt det ønskes. Kontakt mig pr. mail. nikdp24@gmail.com Jeg glæder mig til at høre fra jer.
Med venlig hilsen Niklas Pedersen |
Du skal da være velkommen. Opgaverne vil nok ligge primært indenfor:
Niklas Pedersen:Kunde- og konkurrentanalyser
- Indsamling og analyse af data
- Interne analyser, f.eks. nøgletalsberegninger
- Analyse og udarbejdelse af markedsføringsmateriale
Så smid mig gerne et par linier om hvad du brænder for fagligt.