Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så kom vandspareshoppen.dk online!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser rigtig godt ud! Kan godt lide designet :)

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de rosende ord, samt kritikken!

Det gav lige lidt til eftertanke.

Er der virkelig ingen aminoer der vil benytte sig af en omgang gratis levering?

I deltager jo også i lodtrækningen om den berøringsfrie vandhane.

/Mads - Vandspareshoppen.dk

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot design. Dog synes jeg at du skal centrere både logoet og søgefeltet vertikalt, så de udligner hinanden. I øvrigt er det ene af dine billeder i slideren lidt for lille.

Jeg synes også at det virker lidt rodet der hvor du har forhenværende pris og tilbud stående. Måske den forhenværende pris skal trækkes hen under den nye pris? Tilbud står fint hvor det gør.

Udover dette synes jeg, at det er en fantastisk flot webshop.

God vind!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med en fin shop! :-)

...har lige en enkelt kommentar der går på "Read later similar products" widgetten. Er ikke sikker på at den tjener et formål ud over reelt at lede dine besøgende væk fra produkterne i din shop - men det er vel en form affiliate widget hvor du får en vis kommision på 'lignende' produkter? 

Personligt synes jeg ikke den type widgets virker specielt troværdige. Det virker ditto en smule invaderende på et ellers fint design, men det er slevfølgelig nok smag og behag. Vil bare lige påpege at den effekt kan det også have rent 'oplevelsesmæssigt'...

Det var så det eneste observation rent designmæssigt som ikke allerede er blevet påpeget - så bare klø på og pøjpøj med det du... og god vind! :-)

Mvh Mads

P.s. man får ingen resultater når man søger i shoppen på f.eks. armatur/amatur - måske skal du arbejde lidt med de centrale keywords - evt. også i page titles. 

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Tilmeldt 14. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Endnu engang tak for kritikken og de rosende ord.

Jeg har fået lavet de rettelser, som jeg ud fra hvad i har kommenteret godt kunne se var vigtige.

Derudover også nogle flere tilføj til kurv knapper.

Hvad synes i?

 

/Mads - vandspareshoppen.dk 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)