Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan vil DU helst kontaktes vdr tilbud?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at starte mit eget op og nu skal der jo snart skaffes nogle kunder.

 

Jeg havde tænkt mig at kontakte brancheorganisationer og lignende, men er lidt i tvivl, så derfor spørgsmålet:

 

Hvordan vill det være nemmest at tiltrække DIN opmærksomhed? Er det en opringning, en mail, et tilbud fra en forening du allerede er medlem af, en reklame i radioen eller hvordan ville det være smartest?

 

Produktet er telefonpasning hvis det skulle have nogen betydning.

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Email with a "subject" saying the major benifit to ME

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Ville sige "all of the above" men er ikke helt sikker på hvad markedsføringsloven siger til direkte mails, opringninger etc. Men det må bestemt være tilladt at sende en hilsen via mail fra en forening og reklamer i radioen plejer at have god effekt lokalt.

Mathilde

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er rigtig træt af sælgere der spilder min og eres egen tid.

Så mine råd er: 

1) kom direkte til sagen - du vil sælge noget. Drop alt du gerne ville have kunden skal vide. De vil ikke vide det!

2) Er personen ikke interesseret - så rund af

3) Bliv ikke sur over et kort og konkret nej og farvel. Alt andet er spild af jeres begge tid.

4) Ring ikke til mig :-)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 12:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mette

Tillykke med din nye forretning du er igang med at starte op.
Lyder spændende.
Nu dit produkt henvender sig til virksomheder og dermed også andre iværksættere vil jeg anbefale dig at indrykke en annonce i iværksættermagasinet Start Op som snart udkommer.
Der er ovenikøbet rabat nu du er iværksætter.
Det er en god måde at komme ud med sit budskab på og få fat i andre virksomheder og iværksættere.

Læs mere på. www.startopmagasinet.dk

eller kontakt magasinet på:

info@startopmagasinet.dk

Hilsen
Ronni 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

1) Opringning har jeg ikke tid til

2) En mail bliver ikke læst - derudover bliver sådanne betragtet som spam

4) Lytter ikke til reklamer i radioen - har selektiv hørelse på den front.

Et brev vil være den bedste mulighed hvor der bliver beskrevet hvad jeg får ud af det - dvs hvad der kan booste MIN virksomhed.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette.

Vil da give Niels ret.... Et brev er en super idé. Eller hvad med postkort?

Mathilde

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm.. brev..

Det havde jeg slet ikke overvejet....

For nej, det der med at ringe op, det ville jeg jo heller ikke selv bryde mig om, hvem kan i grunden lide telefonsælgere?

 

Men annoncer og gammeldaws snailmail.. ok, det er taget til efterretning :)

 

Ja, og andre forslag og vikler på det vil jeg da stadig gerne have :)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten Mathilde...

 

Man må gerne ringe og maile når det bare er til andre virksomheder, ikke hvis det er private, så skal man tilbyde forsikringer eller avisabonnement (gud ved hvorfor, men sådan er det altså)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg er faktisk kun blevet ringet op af en person, hvor jeg efterfølgende tænkte - hmm det virkede sku på mig.

Forgik lidt sådan her:

Ham: Goddag det er XXX fra XXX. Jeg ved godt du er sindsyg travl, og får sindsyg mange opkald fra folk der vil sælge dig alt muligt, så ganske kort, må jeg ikke sende dig en mail i stedet for?

Mig: Øhh jo

Ham: Og din mail er xxx@xxx.dk, ik? (Sindsygt ofte har telefonsælgere ikke engang gide checke ens hjemmeside - der er du bare et "nummer")

Mig: Lige præcis

Ham: Jeg får sendt dig en mail med det samme.

Samlet tog samtalen 15 sekunder af min tid.

2 minutter efter fik jeg en mail fra ham. Fordi jeg lige havde snakket med ham, var den frisk ind mente, så jeg skimmede den lige - for jeg var da lidt nysgerrig over hvad han ville sælge mig.

Forskellige ting der fangede min interesse, som gjorde at det fangede min interesse.

- Man kunne se at han havde undersøgt min hjemmeside, og havde klare referencer til ting på min side (Dvs. ikke direkte en standardmail).

- Han havde priser i sin mail (Hvis jeg ikke kan se hvad ting koster, så er jeg ligeglad - har en gang brugt flere timer på en sælger, for til sidst at få et beløb der var 20-30 gange højere end det jeg forventede)

- Til slut skrev han, at han at hvis jeg ønskede yderligere info, så skulle jeg være velkommen til at kontakte dem. Derudover fik jeg et link til deres hjemmeside, samt et gæstelogin, så jeg kunne logge ind og se prisen på alle deres produkter.

Nu begyndte jeg aldrig at handle med dem, da deres produkter ikke lå 100% inden for mit "område", men især det med gæsteloginet var et godt touch - man blev sku lidt nysgerrig og ville ind og se hvad de kunne tilbyde.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)