Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg har servage...

de har hurtig support som der bliver sagt, men...

jeg opdager ofte databasefejl, ikke fordi der sker noget med databasen men man kan bare ikke komme i kontakt med den :-(

må indrømme at de sider jeg købte servage´s hotel til ikke kan ligge på deres server pga måden systemet er bygget op på.

så du får hvad du betaler for :D

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 17:59
Dato: 25-05-2007 10:21:10 Forfatter: WebSalg I/S 39 kr. / måned for 360 GB plads!!??

Det er da fuldstændig vanvittigt!!

Jep! Og så er der ikke engang fri trafik - man får "kun" 3600GB pr måned!!

MEN: Desværre er deres databaser langsommelige. Jeg oplever ofte en fordobling af svartider på databasekald i forhold til eks. 123hotel. Det er møgærgeligt for bortset derfra er det et fantastisk system. At de så bare smider flere og flere funktioner på gør det kun endnu mere utroligt...

Jeg har tidligere spredt min couponcode til højre og venstre, men jeg gør ikke så meget ved det mere. Jeg har over 500Gb plads og skal først betale igen en gang i 2009. hvor meget arbejde gider man at gøre for at få et par gratis måneder, når de koster 39,-?

Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 18:23
Servage har ikke et dyrere abbonement hvor databasen er bedere ?
Tilmeldt 10. Apr 07
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 18:27
nej, det har de ikke.

find evt en anden udbyder der mere matcher dine krav for at få mere kvalitet for dine penge

Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 19:02
Hej alle.

Tak for tilbagemeldingerne.

Jeg prøver Servage, og så må vi se hvad der sker.
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 19:06
Æv. Har ellers hørt så meget godt om servage.

Dårlig forbindelse til databasen vil dog ødelægge det lidt.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 442
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 19:16
Dato: 25-05-2007 13:24:50
Forfatter: Tina Finnerup
Er der andre der har erfaringer med Servage, en del af de gamle indlæg er ret negative, så jeg vil gerne vide om det er blevet bedre?

Det er blevet bedre, men som andre også har nævnt er hastigheden til deres database stadig ikke den hurtigste.

Deres support er derimod fantastisk hurtig. Jeg klagede over min hjemmeside loadede for langsomt og at min FTP-forbindelse var for langsom.
Et kvarter senere - efter et par skriverier til hinanden - var de igang med at flytte min hjemmeside til et nyere og hurtigere forbindelse.
Og det hjalp - især på min FTP-hastighed :-)

Ellers er deres features jo et slarrafenland for enhver nørd.

Jeg kan imodsætning til Morten (hvis kuponkode jeg selv benyttede) godt bruge et par ekstra gratis måneder, så brug evt. min kuponkode http://www.servage.net/?coupon=CUST30058 og få 25 GB mere plads ;-)

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:06
Mine erfaringer med servage.net:

Jeg har haft servage som webhotel i et års tid, og har lidt forskellige ''mest-for-sjov'' sider liggende der. Det er dejligt at have plads nok at boltre sig på. Og dejligt at kunne sige til venner og bekendte ''Vil du have en hjemmeside? Det ordner jeg lige ;-)"
Jeg har i dag +15 domæner liggende der, deraf er de fleste mine...

Jeg anvender gratisdns som dns, det kræver lidt ekstra opmærksomhed, fx skiftede jeg mailserver hos servage og glemte at gøre det samme på dns (resultat: 2 dage uden mail) :-(.
Med mindre andet taler for det, så kan det anbefales at bruge servage'' egen DNS, som opdateres ved ændringer.

Jeg har installeret en del os applikationer (joomla, zencart, oscommerce mfl.) fra deres autoinstaller. Jeg havde indtil for nylig problemer med tilgangstid til databasen. Jeg valgte at skifte den automatisk installerede database (mysql4) ud med en mysql5, eventuelt i den udgave, der kan tilgås udefra (for integration med andre systemer). Responstiderne på siderne gik fra +15 sekunder til 2 sekunder.

Nb supporten er velfungerende og kompetent.

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 17:10
Jeg tror også at jeg vil prøve servage.com da det er meget bedre end frac.dk,
som jeg bruger nu!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)