Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler et lækker logo til min nystartede webshop! Hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle på Amino.

Jeg er ved at starte en webshop som skal hedde albuerum.dk og som skal sælge finurlig interiør/brugskunst.

Albuerum henvender sig til 25-40 kvinder som har dét til fælles at de er trendsættere i hjemmet, eller i hvert fald first movers på området.
Shoppen skal have kant, men også gerne være lidt skør. Den skal være professionelt og skille sig ud fra de mange andre konkurrenter på samme marked.
Den skal virke tryg og troværdig for internationale besøgende, da det er et marked jeg satser på fremadrette.
Jeg har en blog som indeholder mange af de produkter som vil blive solgt på den kommende shop.
http://www.diewundertute.com/
Skal skriften evt deles op altså albueRUM eller er det bedst at bevare det i et ord i forhold til de udlandske kunder?
Håber der er nogen derude med nogle gode ideer;-)

Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:50

Hvorfor må der maks være 40 brugere af din webshop? (ej det gas, du manglede vist "årige").

Jeg forstår ikke det du skriver med navnet... At skrive "rum" med store bogstaver er ikke at dele ordet op, hvad mener du? Og ligemeget hvad du gør med ordet er der jo alligevel ingen udlændinge som vil forstå det. Så hvis det er et marked du satser på (som du jo skriver det er), så skulle du nok til at starte med have valgt et andet navn. 

Har du nogle til at lave shoppen, eller er den allerede så godt som lavet? Logoet skal jo gerne passe ind i hele shoppens visuelle identitet. Så hvis du alligevel skal have en grafiker til at lave det grafiske design til shoppen ville det jo give mening at denne person også lavede logoet, eller hvad?

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 22:08

Har skrevet en PB til dig :) 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 24. Feb 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:20

Jeg har fundet hjælp til mit projekt - Tak for din respons

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)