Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør min forside flot!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj!

Jeg er igang med min hjemmeside: Adiutor

Jeg er meget tilfreds med det store billeds design - men det er ligesom, at det ikke rigtig passer ind. Derfor vil jeg høre jer, om i havde nogen gode idéer til hvad jeg kunne ændre på, for at få det til at passe bedre sammen? Eller kun henvise mig til nogen sider, hvor de har et flot stort billed, som man kunne hente inspiration fra :)

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 21:09

Hej

Logoet til findkollegie skal gerne være meget større. Man kan næsten ikke se det.
Og evt. med gennemsigtig baggrund, så det er logoet man fokuserer på og ikke navn og baggrund.

Tænker; logo og så findkollegie nedenunder.

Bare en tanke.

Mathilde

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 21:12

Hej Mathilde

Tak for dit svar. Men det er nu ikke Findkollegie jeg snakker om, men Adiutor.

Men tak for dine kommentarer til den, det vil jeg da tænke over :-)

Men jeg vil blive glad hvis du også gad og kigge på Adiutor.

Forsat god aften!

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 21:19

Jeg omtalte det store grønne billede på forsiden af adiutor, der skal virke som en slags reference / kunden siger. I skriver i laver logos for folk - og derfor ville jeg gøre reference logoet i det grønne billede meget større, så folk kan se hvad I laver. Ellers kommer det til at virke som en meget stor, grøn.. "noget" uden funktion. (der der kun er den ene reference i billedrammen)

:-)

Mathilde

Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:26

Lidt off-topic, men:

Referencen virker da en smule fake, hvis man sammenholder hjemmesidenavnet med dit brugernavn herinde :)

Derudover undrede det mig at domænenavnet er www.adiutor.dk, men i headeren er navnet WPMAKER?

Ligenu får man en fejl når man prøver at browse rundt på siden, en tom side hvor der bare står "error". Ved lejlighed skal du måske lave en lidt pænere fejl-side.

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 21:38

@Mathilde:

Det beklager jeg, det er mig der sidder og sover :-) Kan godt se hvad du mener med det, og det vil jeg tænke over. Men hvad synes du om den hvide boks? Skulle logoet bare være transparent, så hele baggrunden var grøn?

@Z:

Ja, det har du fuldstændig ret i. Tror også jeg skal have hivet nogen kommentar ud af de andre referencer, og bruge dem i stedet for. Ja, det er fordi at den skal blive rykket over på www.wpmaker.dk, men pga. langsom domæneregistrering og nu problemer med login til DK Hostmaster, er den ikke blever flyttet over endnu. Men regner med at den snart gør det. Hvor får du disse sider med "error", det er ikke noget jeg kan finde?  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

Jeg kan simpelthen ikke komme på noget.. Siden ser super flot ud! ;-)

Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:17

Findkollegie.dk: Det er som om der er en meget mystisk bug der gør at hvis man på rimelig kort tid browser rundt på ca. 10 af siderne så får man efterfølgende fejl på alle sider man går ind på.

Da jeg gik ind på siden nu her var fejlen forsvundet igen, men efter ca. 10 hits fik jeg så igen "error" vist på alle siderne jeg prøvede at komme ind på. Og det gælder også selvom jeg skiftede browser, og endda også fra en anden computer (fra samme IP).

Måske er det en misforstået DOS-angreb sikkerhedsmekanisme der blokerer én i ca. 10 minutter ved for mange hits på kort tid :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:29

Faktisk rigtig flot side..

Måske få "om os" i toppen..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 20:29

Tak for det Casper & Kristoffer :-)

Ja, det har du da ret i. Det må jeg lige have kigget på. Jeg har WP-Security installeret som plugin - kan du tror det er det som gør det? 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)