Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæælp! Har brug for eksperter for at komme igang :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har længe gået og drømt om at starte egen virksomhed, men har brug for hjælp til at komme igang!
Jeg vil gerne starte noget internet handel med at sælge t-shirts med mine egne designs!
- Jeg har lavet en del designs på computeren, og dem jeg har vist dem til, er helt vilde med idéen, og siger at jeg bare skal komme igang! :)

Men hvor skal man få dem trykt? - Er der nogen der har erfaring med at designe t-shirts? 
De skal i første omgang produceres et sted, hvor det ikke er nødvendigt at lave en kæmpe ordre fra starten! Jeg vil gerne have nogle "test tryk" så jeg kan se kvaliteten.
Og hvordan sikrer jeg mig at der ikke er andre der kopiere mine idéer hvis jeg f.eks sender mine designs til et produktions sted?  

Håber der er nogen derude der kan/vil hjælpe mig! :)
På forhånd tak! 

Mvh Majken Christensen

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 19:56

Majken:

Jeg vil gerne starte noget internet handel med at sælge t-shirts med mine egne designs! 

Jeg vil blot anbefale dig at dels få lavet et par T-shirts inden du starter noget op (som du også skriver), samt få solgt nogle stykker, for at se om der er et marked for dem inden opstart af evt. webshop.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12882
Skrevet kl. 19:18

Majken:
Jeg har lavet en del designs på computeren, og dem jeg har vist dem til, er helt vilde med idéen, og siger at jeg bare skal komme igang! :)

Husk på at der er langt fra at folk siger noget er fedt til at de gider betale for det.  Du skal virkeligt sælge i tusinde vis af  T-shirts før det blever noget du kan lave af.

Jeg vil anbefale at du sætter dig lidt mere ind i hvilke trykke metoder / mulighder der finder(direkte tryk, transfer, discharge tryk) og derefter får lave nogle tryk hos en danske producent, så er du sikker på at farverne er godkendte til det Europæiske marked.

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 14:09

Hej Casper

Okay, tak for dit svar :)

Mvh Majken

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 14:12

Hej Ravn

Det er nu som sådan ikke noget jeg skal leve af pt. vil give det et år til to før det bliver noget jeg kan leve af.. Skal lige have gjort nogle ting færdige først!
Men det ang. hvilke tryk der findes, kan godt være en idé at sætte sig grundigt ind i! Så tak for dit svar! :)

Mvh Majken

Fra t-shirts tryk
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:04

Kære Majken

Kontakt mig til at tryke din designs på shirts.

digitaltryk og scree tryk

Tilmeldt 27. Aug 11
Skrevet kl. 12:29

Hej Fashion time

Hvilke tryk laver du? - Pris & kvalitet - Og hvor bliver de trykt? 

Mvh Majken

Fra t-shirts tryk
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 23:51

kontakt mig på min pm

mail: fashion_time_rwp.webs.com

Fra Storvorde
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 231
Fra  SAG-partners ApS Skrevet kl. 08:00

Hej Majken

Når det ikke er noget du skal leve af vil jeg foreslå dig at du sælger dine design til nogen der allerede er på markedet. Salget kan formes på mange måder. Hermed undgår du at sætte dig i udgifter som du måske ikke får tjent ind og samtidige for du set om der er salg i dine design.

Mvh
Bertil Vrou Thomsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Hej Majken

Jeg vil anbefale de baltiske lande til små produktioner, se dette http://piaalstrup.blogspot.com/2011/09/mangler-i-nye-producenter.html derudover vil jeg anbefale at du får lavet et god mønster eller på måleskema, se www.pajpattern.dk som laver mønstre og måleskemaer, tilretning af prototyper, graduering af str. Du kan jo få produceret nogle som du får i butikker som tager kommission.

bedste hilsner 

Pia 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)