Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken introvideo skal jeg bruge

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg nået langt med sitet for min kajaktur Danmark rundt.
Jeg har lavet to forskellige introvideoer - grundlæggende med samme indhold, men jeg er i tvivl om, hvilken video, der giver det bedste signal til potentielle sponsorer - og det er dem, der skal være fokus på i starten - så kommer vi til at betjene de glade læsere når projektet for alvor skal skydes i gang.

Den ene video ligger nu på forsiden af www.kajaktrip.dk, og den anden findes som femte og nederste punkt under Nyt fra kajaktrip i højre spalte under navnet Introvideo 2.

Hvilken video gør bedst indtryk - og hvorfor?

Venlig hilsen

Hans

Fra Odense
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 138
Fra  Snæver Media IVS Skrevet kl. 23:01

Jeg synes at nummer 2 er bedst. Der er ikke så meget larm i baggrunden og du råber heller ikke så meget. Jeg lukkede hurtigt for nummer 1 da jeg startede den på grund af larmen, mens jeg så nummer 2 helt færdig. Så det bliver nummer 2. :)

Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06

Nummer 2 :)

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:07

Hvis det er muligt at lave det om, ville jeg lave en kombination af begge to :o)

Introvideo 2 har væsentligt bedre billed- og ikke mindst lydkvalitet, end den du har på forsiden. Til gengæld synes jeg det er lidt forstyrrende at se pagajen (Hvis den hedder sådan) blive kørt frem og tilbage over billdet, mens du taler. Der fungerer video 1 langt bedre.

Men hvis valget står mellem disse to, uden mulighed for ændringer, så må billed- og lydkvaliteten vinde.

Vi talte sammen i sidste uge, og jeg synes du skal have et nyt kamera så du kan lave en video 3, der sidder lige i skabet :o) Du kan selv vælge om det skal være denne eller denne pakke. Jeg ringer til dig tirsdag eller onsdag og bestiller nogle tekster, så kan du bare fortælle hvilket det skal være der.

Jeg synes i hvert fald, at du skal overveje at lave en ny.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:07

2èren er bedst da der ikke er så meget støj og en højtråbende person der skal overdøve vind,vand og vejr., men 2èren mangler  lidt af det vilde der er over 1èrn, lidt mere bølger og vådt hår :-)

Fra København S
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 236
Fra  DanDrone Skrevet kl. 23:11

Jeg stemmer også på nr. 2.

I video 1 tænkte jeg, hvem pokker taler? :) Der gik en halv mand på billedet og der var baggrundsstøj.

Starten på video 2 er meget god, men savner måske en lille smule mere action, eller nogle hurtigere klip når du er færdig med at tale.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 23:19

Jeg går lidt mod de andre. Hvis du kan lave lydden bedre på #1 stemmer jeg på den. Synes den er lidt mere introduktionsagtig. Og så måske tilføje hvor man kan følge dig, det virkede meget godt :) 

Kan godt li at du sejler væk til sidst!

Hvis ikke det kan laves om, så #2

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:13

Tak for jeres input.
Jeg overvejer, om jeg skal lave en helt tredje video baseret på den første, men med en fotograf på.
Efter at have genset 1'eren med jeres kritik i baghovedet, kan jeg jo kun være enig i, at lyden er uacceptabel.
Til gengæld kan jeg selv rigtig godt lide den svingende pagaj p 2'eren - ellers kunne jeg jo lige så godt sidde på mit kontor...

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:23

igang:

Vi talte sammen i sidste uge, og jeg synes du skal have et nyt kamera så du kan lave en video 3, der sidder lige i skabet :o) Du kan selv vælge om det skal være denne eller denne pakke. Jeg ringer til dig tirsdag eller onsdag og bestiller nogle tekster, så kan du bare fortælle hvilket det skal være der.

Tusind tak.
Det er nøjagtig det kamera, jeg ønsker mig.
Outdooe edition matcher mine behov perfekt.

Vi tales ved om, hvilken synlighed du skal have til gengæld for sponsoratet.

Venlig hilsen

Hans

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 01:05

Mit valg falder også på nummer 2. Jeg synes der er for meget baggrundsstøj i video nummer 1 :-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)