Hej Aminoer :) Jeg er lidt i tvivl om hvilket design der ser pæneste ud - så nu vil jeg høre om hvad i synes det ser pæneste og mest brugervenlig ud. Glæder mig til at høre jeres meninger :) |
Vil nok mene den første..
Hej Aminoer :) Jeg er lidt i tvivl om hvilket design der ser pæneste ud - så nu vil jeg høre om hvad i synes det ser pæneste og mest brugervenlig ud. Glæder mig til at høre jeres meninger :) |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Vil nok mene den første.. |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Helt klart det første af dem - alle tre billeder er i sort/hvid og i samme stil. Synes dog du skal prøve og se om du kan finde et andet billede for gratis :-) |
Jeg vil også smide min stemme på den første. |
Min stemme går helt klart til den sidste. Den første er for grå & kedelig ;-) |
Hejsa :) Tak for jeres svar. Jeg er også mest til det første, da jeg synes det ser bedst ud. Men Daniel - synes det andet billede for gratis (det med dollartegnet) er pænere? For så kunne jeg bare få lavet det i den grå farve? Og hvilke af logo billederne synes i der er pæneste (der hvor der står "logo" i billedet)? :) |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
Nummer 2 - men mangler der ikke en header? |
Jeg er også mest til nummer 2. |
Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.
Okay, tak for jeres svar Anders & Nicolai :) Jo, der mangler en header. Kun bare ikke få den med på billedet, uden det blev alt for zoomet ud. |