Hejsa Aminoer! For at få lidt mere gang i min hjemmeside, voks-siden.dk, håber jeg at få lidt feedback fra Jer. Jeg har ét spørgsmål omkring opsætningen. Jeg har kategorier, og prisklasser. Jeg vil dog gerne høre Jer om, hvad I synes der skal være på forsiden. Skal det deles ind i prisklasser, og så deles ind i kategorier inde i hver prisklasse? (Klik på prisklasse 1-20 kroner hårprodukter, og så derefter få muligheden for at vælge en kategori (voks, elektronik os.v) eller omvendt) Hvis i har ris/ros hører jeg gerne fra Jer :) God påske! |
Umiddelbart er din side ikke specielt meget inspirerende og tiltalende for køb, sorry to say Men vel også derfor at du spørger?
En hurtig søgning rundt på andre sites der vil sælge voks på nettet fik mig til at tænke på følgende: Hvis man skulle differentiere sig fra andre hvorfor ikke kategorisere efter hårtype? Kort hår, langt fedt garn, mat/glans osv. og så få et passende udvalg af voks der passer lige præcis til dig (kunden). Voks markedet på nettet ligner lidt et lu***-marked for hvem der kan være billigst, så måske du skal droppe de prisklasser?
En tanke herfra på en lørdag aften.
//Navntoft