Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer!

For at få lidt mere gang i min hjemmeside, voks-siden.dk, håber jeg at få lidt feedback fra Jer.

Jeg har ét spørgsmål omkring opsætningen. Jeg har kategorier, og prisklasser. Jeg vil dog gerne høre Jer om, hvad I synes der skal være på forsiden. Skal det deles ind i prisklasser, og så deles ind i kategorier inde i hver prisklasse? (Klik på prisklasse 1-20 kroner hårprodukter, og så derefter få muligheden for at vælge en kategori (voks, elektronik os.v) eller omvendt)

Hvis i har ris/ros hører jeg gerne fra Jer :)

God påske!

.

Fra Viborg
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:14

Umiddelbart er din side ikke specielt meget inspirerende og tiltalende for køb, sorry to say Sad Men vel også derfor at du spørger?
En hurtig søgning rundt på andre sites der vil sælge voks på nettet fik mig til at tænke på følgende: Hvis man skulle differentiere sig fra andre hvorfor ikke kategorisere efter hårtype? Kort hår, langt fedt garn, mat/glans osv. og så få et passende udvalg af voks der passer lige præcis til dig (kunden). Voks markedet på nettet ligner lidt et lu***-marked for hvem der kan være billigst, så måske du skal droppe de prisklasser?

En tanke herfra på en lørdag aften.
//Navntoft

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 12:01

1) her er lige et aktivt link til siden:  http://www.voks-siden.dk 

2) overvej at fjerne dine kommentarfelter, da de fylder meget.

3) Mangler indhold og billeder = svært at give ordentlig feedback.

4) på din side om ID hair extreme titanium, synes jeg du skal opgive en pris pr. stk. således man kan sammenligne tilbud.

Vh

Casper Harlev

Salg af sjove gadgets

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 13:49

Jonathan Hansen:

Hejsa Aminoer!

For at få lidt mere gang i min hjemmeside, voks-siden.dk, håber jeg at få lidt feedback fra Jer.

Jeg har ét spørgsmål omkring opsætningen. Jeg har kategorier, og prisklasser. Jeg vil dog gerne høre Jer om, hvad I synes der skal være på forsiden. Skal det deles ind i prisklasser, og så deles ind i kategorier inde i hver prisklasse? (Klik på prisklasse 1-20 kroner hårprodukter, og så derefter få muligheden for at vælge en kategori (voks, elektronik os.v) eller omvendt)

Hvis i har ris/ros hører jeg gerne fra Jer :)

God påske!

Må du godt bruge Id hair's logo som favicon?

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:10

enig der mangler billeder første jeg ser er forsiden uden billeder jeg tror det er shop der ikke er åben endnu sådan virker det på mig.

undersider svært lige se formålet med siden svært se en købs knap eller et links videre til en anden side  vis siden er derfor frem på hver side , med fokus på køb nu 

svært at sige hvad passer med på siden , jeg kan overhovedet ikke rigtigt finde hoved og hale ud ad det , men hvad der er formålet med din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 15:21

Tja Jonathan det er lidt svært at give feedback på, jeg kan ingen produkter finde?

Din seo er ikke helt som den skulle være, der kunne i hvert fald være mange forbedringer.

Lidt svært at sige hvad din MWR er når folk lander på siden og møder næsten ingen ting, ingen tekst ingen billeder ingen vare nothing?

Du har et stykke vej endnu :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 15:23

Enig med alle de andre. Der mangler "liv" på siden. Syntes også godt at kategorierne kunne stå, ovre i venstre side. Og det er også lidt svært at give en god feedback på siden, når den kun er halvt færdig ( eller det ser ud til der mangler noget ) håber du kunne bruge det :)

//Frederik

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 12:00

Layoutmæssigt er det skam en ganske fornem side du har stablet på benene, men det er virkelig svært at give konstruktiv kritik, når der endnu ikke er noget indhold på siden. I øvrigt synes jeg du skal fjerne kommentarfelterne da de vækker en del opsigt fordi de er så store, hvilket også resultere i at du ikke får spamkommentarer. 

Du mangler også at få oversat dine breadcrumbs samt andre dele af temaet, det virker knap så professionelt at dit indhold er dansk, men dine breadcrumbs osv. er på engelsk.

På siden med ID Hair synes jeg også godt du kan skrive en generel tekst om brandet, ligesom du har gjort med American Crew og Renati.

Det var lige hvad jeg havde. Fortsat god dag.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 13:36

Jeg er ikke rigtigt kommet i gang med siden for alvor.

Hvis nogen har mod på at hjælpe med at få sat siden op, efter den feedback jeg har modtaget her, modtager jeg gerne en PB.

For at få gang i den, og få den til at komme videre, er jeg klar på at ofre lidt penge på, at få den ordentligt fra start.

.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 13:45

Jonathan Hansen:
Jeg er ikke rigtigt kommet i gang med siden for alvor.

Siger du først nu?

Helt ærligt Jonathan du har været i gang med websitet siden sidste sommer. Så det er noget pjat du fyre af :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)