Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Så skete det endelig, fik mig en udbyder der kunne få vores shop til at virke optimalt!

Nu kunne jeg godt tænke mig at få lidt input mht markedsføringen af den, er der nogle gode steder at smide sit link, eller nogle gode virksomheder der kan lave en lille kampagne for at få kunderne til at kende vores shop?

Finkena

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 04:11
Hej! Flot shop i har der..

Den billigste metode vil være at benytte google adwords, vi kan være behjælpelige med dette hvis i har brug for lift input.

Da det er tøj i handler med vil jeg forslå jer en skalerbar kampagne gennem os, vi sender omdelere i T-shirts med jeres logo på ud og dele flyers ud, f.eks. på strøget, Vi står også for design og tryk af både flyers og tshirts.

Vi kan skalere jeres løsning helt efter jeres budget, men en løsning er 2 omdelere i 1 dag på strøget, inklusiv 1000 simple flyers og tshirts for 7.500 eksklusiv moms.

Er i interreserede kan vi kontaktes på info@officespace.dk

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:26
Dato: 26-05-2007 04:11:19 Forfatter: www.officespace.dk
Hej! Flot shop i har der..

Den billigste metode vil være at benytte google adwords, vi kan være behjælpelige med dette hvis i har brug for lift input.

Da det er tøj i handler med vil jeg forslå jer en skalerbar kampagne gennem os, vi sender omdelere i T-shirts med jeres logo på ud og dele flyers ud, f.eks. på strøget, Vi står også for design og tryk af både flyers og tshirts.

Vi kan skalere jeres løsning helt efter jeres budget, men en løsning er 2 omdelere i 1 dag på strøget, inklusiv 1000 simple flyers og tshirts for 7.500 eksklusiv moms.

Er i interreserede kan vi kontaktes på info@officespace.dk

Såvidt jeg er informeret fra Københavns kommune og politiet er det ikke lovligt at uddele flyers, kommercielt - på strøget, på den måde.

Så hvis du vælger at benytte dig af det tilbud skal du også lige få ned på papiret hvad der sker hvis;

- De 2 uddelere bliver smidt væk fra strøget efter at have stået der 30 min

- Hvem der skal betale bøden for ikke at have fået tilladelse til at stå på strøget

og til sidst skal du overveje om det er en omtale du vil på din shop :-))

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Skrevet kl. 15:59
Hej igen..

Jeg vil ikke udelukke at jeg har talt over mig, det er ikke mig personligt der står for events, men det er et spørgsmål om at få tilladelse, hvilket vi selvfølleligt står for, om jeg har misforstået noget med strøget kan jeg ikke udelukke, men jeg mener bestemt at vi har holdt events der før, og hvis det er tilfældet kan jeg love at ALLE tilladelser har været i orden.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:07
... men jeg mener bestemt at vi har holdt events der før, og hvis det er tilfældet kan jeg love at ALLE tilladelser har været i orden.

Har "I" holdt der før eller ej? og hvilke referencer har du på dette?

Du skal bruge tilladelse fra politiet, og den får du ikke hvis der kun er tale om et kommercielt reklame-stunt.

Fra København
Tilmeldt 26. May 07
Skrevet kl. 17:27
Jeg svarer på mandag når jeg har fået talt med ham der har helt forstand på det, men jeg kan se i vores database at vi har delt ud i københavn, og at der foreligger tilladelser. Jeg kan ikke ummidelbart sige så meget andet end at vi ikke påtager os opgaver hvis ikke vi kan indhente gyldige tilladelse.
Fra Kbh
Tilmeldt 12. Aug 06
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 18:16
Hej
Jeg håber at du også kan tåle lidt kritik, nu hvor du har travlt med markedsføring. Hvis jeg var dig ville jeg bruge lidt mere krudt på få din webshop til at skille sig ud og og virke lidt mere eksklusiv. Du kalder den for Luxstore og der forventer jeg måske at blive lidt forkælet på det visuelle (der ligger jo lidt luksus i navnet). Nogle af produktbillederne er uskarpe og det er en svaghed at man ikke kan zoome op på billederne. Når jeg køber beklædning på nettet benytter jeg mig kun af sider hvor jeg kan få en god fornemmelse af varen inden jeg køber den. Tjek f. eks. yoox.com
Der kan man nærmest zoome helt ind på syningerne. Nu er det nok også en meget kostbar løsning, men bare du forstår hvor jeg vil hen ad. Drop det der med flyers og stoppe folk på gadehjørner, det nytter ikke en fis og du rammer ikke dem du vil have fat i. Mere lækkerier på det visuelle på hjemmesiden og gang i markedsføring på nettet. Det er der folk her på amino, som ved en masse om.

held og lykke med forretningen!

mvh

Heine

"He who has begun his task is half way done. Have the courage to begin!"

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 14:44
Hejsa,

Og tak for input. Desværre er jeg ike interesseret i sådan en markedsføring, det mener jeg ikke hjælper på en webshop;0)

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 14:49
Hej Heine,

Du kan tro jeg kan tåle kritik;0) Jeg er helt enig med dig, der burde være en funktion der kan forstørre detaljerne mere, især på det tøj vi forhandler.

Vi havde mange problemer med overhovedet at få webshoppen i gang da denforrige udbyder var det værste firma man kunne hoste sig ved, så til sidst havde vi virkelig travlt med at få shoppen op at køre da vi havde et varelager på 50.000 der bare stod.

Så nu jeg tager fat i de små finesser der mangler for siden også er lækker at komme ind og handle på.

Finkena

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)