Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Pagerank - hvad betyder det og hvordan stiger man?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Lurks in the dark:

Jeg anbefaler ikke mine klienter at tilmelde sig Dmoz, p.ga. ekstremt korrupte redaktører, de afviser bare dine side blankt hvis du er i konkurrence med dem, hvis de da overhovedet gider at vurdere den :-(

Jeg anbefaler istedet at man kigger på denne liste

Okay. Det må jeg indrømme, at jeg aldrig har hørt før. Men det er helt sikkert også en fin liste du har der :) 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:34

Lige et hurtigt spørgsmål til til de linkkateloger. :)

Jeg synes at jeg har hørt at de linkkateloger slet ikke virker, fordi at Google identificerer dem, og fjerner al værdi fra links på dem. Eller tager jeg helt fejl?

Mvh

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:38

Af hvad jeg ved (jeg er ikke SEO ekspert) - har de ikke den samme virkning som før. Men jeg vil da personligt mene, at de stadig har en virkning på din SEO :) 

Men jeg er som sagt ikke ekspert på det område.

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 18:09

Findkollegie.dk:

Lurks in the dark:

Jeg anbefaler ikke mine klienter at tilmelde sig Dmoz, p.ga. ekstremt korrupte redaktører, de afviser bare dine side blankt hvis du er i konkurrence med dem, hvis de da overhovedet gider at vurdere den :-(

Jeg anbefaler istedet at man kigger på denne liste

Okay. Det må jeg indrømme, at jeg aldrig har hørt før. Men det er helt sikkert også en fin liste du har der :) 

Jeg var nu ikke ude på at promovere ikke engang min liste men der er bare så mange der går i dmoz fælden, Altså dvs. de venter forgæves på at få optaget deres link i dmoz og glemmer helt at bygge andre links imens her kan du læse lidt mere om korruption blandt dmoz redaktørerne og her er der nogle der har lavet et protest directory imod dmoz. og her er der mere om korruption blandt dmoz readaktører fra selve mr. yoast. Og her er der endnu mere læsning om problemet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22

Jeg ser da allerede resultater nu, og det er bare på at have brugt en halv times tid på linkkataloger..

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:00

Lige et link mere til en beskrivelse og forklaring på hvad Pagerank er .

Efter ½ times arbejde, vil man nu normalt ikke opnå synderlig effekt, men derfor kan du jo godt opleve det alligevel.

Med tiden vil frugten af arbejdet blive mindre og mindre synlig.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:02

Jonas Jørgensen:
Med tiden vil frugten af arbejdet blive mindre og mindre synlig.

Jeg tror også jeg var heldig med at mine links til de store linkkataloger blev godkendt rimelig hurtigt. :-). 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:11

Ja, der er vist list påskeheld med i sprøjten der. Der plejer tit at gå meeeeget lang tid.

Men de nye kataloger med lav PR, plejer at have folk bag, der går lidt mere op i at få fingeren du.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 19:39

Casper Jensen:
Hvad betyder Google Pagerank for min side, og hvordan kommer man op i pagerank?:) 

For at komme op i Page rank skal du have link til din side, men det er meget vigtigt hvilke link du får.

Men tænk stort og vælg hvilke søgeord du vil frem på, og stop med at se på siderne du konkurrere imod hvor meget page rank de har, da du sagtens kan komme forrest på dig søgeord uden at have stor page rank.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40

Jonas Jørgensen:
Ja, der er vist list påskeheld med i sprøjten der. Der plejer tit at gå meeeeget lang tid.

Men de nye kataloger med lav PR, plejer at have folk bag, der går lidt mere op i at få fingeren du.

Hvorfor er det i grunden at de ikke bare lige tager en halv time om dagen, og tjekker alle links? Er det noget med at google ikke kan lide, hvis der kommer for mange nye links, på en gang?

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)