Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man sin virksomhed på Google Maps?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg efterhånden set en del virksomheder, der er at finde på Google Maps. Mit spørgsmål er - knap så overraskende - hvordan pokker får man sin virksomheds navn på Google Maps?

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 430
Fra  BIZON Skrevet kl. 19:48
Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 19:51

Per Allerup:

Det er forholdsvis simpelt: Tilmeld din virksomhed på  Google Places

Lige hvad jeg var på udkig efter. Mange tak!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 19:52

Per Allerup:

Svare det ikke lidt til at svare "Opret en hjemmeside" på spørgsmålet "Hvordan kommer jeg frem i Google søgninger?"?

Jeg tror han mener i maps.google.dk når man søger på adresser. Ligesom det her eksempel:

http://maps.google.dk/maps?q=K%C3%B8benhavn&hl=da&ie=UTF8&ll=55.679186,12.566581&spn=0.001263,0.002106&sll=55.649102,12.302488&sspn=0.002527,0.004211&hnear=K%C3%B8benhavn&t=m&z=19

Min erfaring er at oprette en Places konto, opdatere profilen til 100% smide lækre billeder m.m. på, få et par anmeldelser og så bare VENTE. Det har taget os næsten 1½ år at komme frem i maps med vores places konto.

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 20:02

Mala:

Per Allerup:

Svare det ikke lidt til at svare "Opret en hjemmeside" på spørgsmålet "Hvordan kommer jeg frem i Google søgninger?"?

Jeg tror han mener i maps.google.dk når man søger på adresser. Ligesom det her eksempel:

http://maps.google.dk/maps?q=K%C3%B8benhavn&hl=da&ie=UTF8&ll=55.679186,12.566581&spn=0.001263,0.002106&sll=55.649102,12.302488&sspn=0.002527,0.004211&hnear=K%C3%B8benhavn&t=m&z=19

Min erfaring er at oprette en Places konto, opdatere profilen til 100% smide lækre billeder m.m. på, få et par anmeldelser og så bare VENTE. Det har taget os næsten 1½ år at komme frem i maps med vores places konto.

Præcis. Jeg har oprettet mig på Google Places nu, så må jeg se hvornår jeg modtager min PIN-kode.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 20:10

I Thailand plejer man, altså jeg, at modtage pin-koden inden for omkring en uge.

Hilsen, Robert

Nicolai Busekist Ohlsen:
Præcis. Jeg har oprettet mig på Google Places nu, så må jeg se hvornår jeg modtager min PIN-kode.

Tilmeldt 15. Apr 10
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 20:15

Robert Kronberg:

I Thailand plejer man, altså jeg, at modtage pin-koden inden for omkring en uge.

Hilsen, Robert

Nicolai Busekist Ohlsen:

Der står 2-3 uger på Google Places, men nu må vi se ;-)

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 20:16

Modtog min kode på også ca. en uges tid. Valgte brevet. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:17

Vi modtog vores indenfor 14 dage og figurerede kort efter på google maps :-)  

Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:33

Jeg er helt ny i det her og vil prøve at oprette mig på Google maps og places. Men er i tvivl om, det kan være "farligt" at logge ind med den Google konto, som man bruger til sin blog, analytichs, shop mm. ?

Tænker på, om det kan forvirre noget i systemet ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)