Vi er i øjeblikket i en kraftig vækst med hensyn til solcelleanlæg over det meste af Danmark. Vi har et yderst konkurrencedygtigt koncept med kvalitetsprodukter til en af markedets bedste priser, lang garanti, finansieringsmuligheder m.m. Hvor vi tilbyder vores kunder komplet færdige løsninger. Vi mangler i øjeblikket flere samarbejdspartnere i form af el-installatører over hele landet der vil have interesse i at lave den elektriske tilslutning af solcelleanlæggene for os. En opgave der typisk tager et par timer hos kunderne. Er du el-installatør og ønsker lidt ekstra arbejde, muligheden for at udvide din kundekreds etc. er der her en mulighed for at høste nogle nemme penge. Lyder det interessant for dig/jer, så send mig en pm med hvor i landet du/i holder til og hvor jeres geografiske område dækker |
Hej Carsten.
Er det en autoriseret el-installatør du har brug for? Jeg tænkte det muligvis var noget for en af mine regnsabskunder som er rigtig dygtig til el - og uddannet elektriker.
Men jeg ved ikke om han er autoriseret. Er det muligt du kan belyse dette område?
Hav en god dag.
MVH Jørgen Olsen