Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsætning af Wordpress blog

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har efterhånden opsat en del Wordpress blogs, og derfor har jeg nu besluttet at jeg gerne vil 'sælge' mine ydelser.
Jeg er kun 15 år og dermed ikke de samme udgifter som de fleste af jer - og derfor kan jeg også tilbyde det til en kanon billig pris.

Med denne løsningen som jeg har nævnt herunder vil du være i stand til at blogge om hvad som helst. Om det er et Affiliate website, en personlig blog, eller noget helt tredje.

Opsætning af Wordpress blog

• Hjælp til opsætning af den nyeste version af Wordpress (dansk) på dit domæne (gælder kun Mlhosting & Meebox) - hvis du ikke bruger Mlhosting eller Meebox kræver det, at du selv kan installere Wordpress på dit domæne.
  • Opsætning/installering af 3 standard-designs (1 premium design fra Elegantthemes.com, hvis det ønskes) - Kan også godt hjælpe med at finde designs, som matcher dine behov.
  • Kontakt side med kontaktformular
  • Opsætning af 3-5 plugins (alt efter behov og ønsker - kan godt komme med ideer).
  • Opsætning og vil lære dig at bruge et søgemaskineoptimerings-plugin, så du kan få nogle besøg fra google.
  • Facebook integration - finde et passende sted og integrere facebook like knap/boks. - KAN FRAVÆLGES.
  • Hjælpe dig med at kunne lave indlæg i Wordpress, samt lære dig de mest basale ting.

Den samlede pris er 400 DKK, og der vil ikke komme uforudset-e udgifter fra min side af.
Wordpress er også fuldstændig gratis at bruge, og den eneste udgift der vil komme er dit domæne.
Betalingen foregår sådan at du overfører 100,- til min paypal email/bankkonto og de sidste 300,- når mit produkt er færdigleveret og du godkender det. 

Leveringstiden er en uge for at være sikker på at jeg kan nå det - men i de fleste tilfælde leveres der indenfor et par dage.
Jeg er altid til at træffe i processen, og det betyder også at det ikke tager yderlige dage for at komme igang med din blog. Jeg er for det meste til at træffe hele dagen via Amino/mail.
Og skulle du være på bar bund med nogle ting efter du har godkendt min service, så er jeg altid flink, og dermed kan jeg altid hjælpe dig. 

Har du yderligere spørgsmål eller vil du bare kontakte mig, så send en privat besked.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)