Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post danmark

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag med jer,

Jeg er ved at opstarte en webshop og jeg vil i den forbindelse hører om der som virksomhed kan indhentes nogle tilbud ved forsendelser eller andre fordele ved post danmark?

Jeg vil lige hører jer inden jeg tager kontakt til post danmark, så jeg er sikker på at jeg får spurgt om det hele :)

Sheldorin

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:02

De store forhandlinger og tilbud vil somregel først være aktuelle, når du har noget mere reelt at tilbyde PostDanmark.

Men ja, du kan sagtens have en erhvervsaftale med postdk. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:08

Okay, så det er altså kun når man er en stor erhvervskunde man kan få nogle fordele? Og det regner jeg jo ikke lige med at blive ;)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 22:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

De fleste kan oprette en erhvervsaftale med Post Danmark - her får du en smule billigere priser end hvis du blot sender pakkerne som privatkunde fra posthuset. Jo flere pakker du sender - jo længere vil Post Danmark gå ned i pris. Et stort minus ved Post Danmark er, at de kræver et depositum ved oprettelse af aftalen. Dette depositum kan du undgå ved at sætte det forventede pakkeantal lavt i starten. Det betyder så, at du må starte ud med standard erhvervspriser, men til gengæld slipper du for at hoste op med 10-15 kilo i depositum.

Fordelen ved Post Danmark er, at deres forsendelsessystem kan integreres enkelt/billigt med de fleste shopsystemer.

Et godt alternativ kunne være GLS som bliver mere og mere udbredt. De kan levere til pakkeshops i stort set hele landet. En del af vores kunder vil helst have leveret med GLS, da der ofte er en pakkeshop meget nær deres hjem, som oveni købet holder åbent længere end posthuset.

Der findes en del nyere post/fragt-selskaber også - disse har jeg ingen erfaring med.

MVH

Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:06

Hej

Vi vil gerne hjælpe dig - og give dig et godt tilbud.

Vi er et selvstændigt distribution - transport og logistik firma - og har kørsel i hele Danmark.

Dag / dag levering op mod dine kunder - konkurrence dygtige priser - Afhentning direkte ved dig - levering til dine kunders dør.

Vi leverer primært mellem 08:00 - 16:00 ( Erhverv ) og igen 16:00-21:00 som primært er privat.

Derved sparer dine kunder en tur påposthuset eller i pakkeshops - da vi samtidig yder en gratis genlevering såfremt kunderne ikke er hjemme.

HVis du vil vide mere - er du velkommen til at læse om os på: www.danskpakkeomdeling.dk

Eller du kan kontakte os på E: info@danskpakkeomdeling.dk

Venlig hilsen

Dansk Pakke Omdeling

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 13:42

Jeg er ikke ambassadør for Post Danmark, men hav lige med i dine overvejelser at de kan tilføje din webshop en vis troværdighed. Den credit skal de da trods alt have.

Har selv kørt test på shoppen mellem GLS og Post Danmark og 95% valgte Posten selvom den shipping metode var kr. 10,- dyrere...

Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)