Hej Kender du en dansk tekstforfatter som kan skrive indhold til en fransk side, saa høre jeg meget gerne nærmere. Takker Mvh Anders |
har du bruge for en franskmand eller en dansker?
Hej Kender du en dansk tekstforfatter som kan skrive indhold til en fransk side, saa høre jeg meget gerne nærmere. Takker Mvh Anders |
har du bruge for en franskmand eller en dansker? |
En franskmand der kan dansk ville være godt men en dansker som kan fransk ville ogsaa være okay |
Min bedre halvdel har boet mange år i Frankrig og kan sikkert godt hjælpe dig. Kan du ikke sende mig en mail, så kan vi tage den der og se om jeg/vi kan opfylde din krav. kimwa (snabela) forum.dk Mvh Kim |
Hej, Jeg er en fransmand bosat i KBH. Jeg kan tale dansk og har en cand. grad. i historie. Hvad har du bruge for? Du kan svar til mig på mig e-mail adress uranus-morawski@hotmail.fr Mvh hilsen, Pierre François Morawski |
Jeg har mindst én kvalificeret skribent på dansk og fransk på mit hold af dygtige freelancere. Hun er Bachelor i Fransk og Virksomhedskommunikation, og hun har bestået en testopgave på dansk for at blive optaget på mit hold. Venlig hilsen Hans Stokholm Kjer
|