|
Hej Kender du en dansk tekstforfatter som kan skrive indhold til en fransk side, saa høre jeg meget gerne nærmere. Takker Mvh Anders |
har du bruge for en franskmand eller en dansker?
Debat
|
Hej Kender du en dansk tekstforfatter som kan skrive indhold til en fransk side, saa høre jeg meget gerne nærmere. Takker Mvh Anders |
|
har du bruge for en franskmand eller en dansker? |
|
En franskmand der kan dansk ville være godt men en dansker som kan fransk ville ogsaa være okay |
|
Min bedre halvdel har boet mange år i Frankrig og kan sikkert godt hjælpe dig. Kan du ikke sende mig en mail, så kan vi tage den der og se om jeg/vi kan opfylde din krav. kimwa (snabela) forum.dk Mvh Kim |
|
Hej, Jeg er en fransmand bosat i KBH. Jeg kan tale dansk og har en cand. grad. i historie. Hvad har du bruge for? Du kan svar til mig på mig e-mail adress uranus-morawski@hotmail.fr Mvh hilsen, Pierre François Morawski |
|
Jeg har mindst én kvalificeret skribent på dansk og fransk på mit hold af dygtige freelancere. Hun er Bachelor i Fransk og Virksomhedskommunikation, og hun har bestået en testopgave på dansk for at blive optaget på mit hold. Venlig hilsen Hans Stokholm Kjer
|