Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Smykke Produktion

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er. Jeg er igang med at starte, min egen lille smykke virksomhed. Men når man vil sælge smykker, skal man også have nogle smykker. Men hvordan/hvor får man smykkerne produceret? Det kunne jeg godt tænkte mig at vide. Er der nogle der kender noget til det? Eller har noget erfaring med det? Håber på noget respons. :)

Her er noget at det jeg vil lave (noget ligende) http://binggelijewelry.bigcartel.com/

Frederik :) 

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Fra  S Skrevet kl. 16:01

Nogen der evt. kunne hjælpe? :)

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 16:03

Se videon med Jannik Olander(?) her på Amino, han startede i sin egen garage i USA, og har skabt sig et kendt brand, med smykker som blandt andet madonna går med.

Har du undersøgt mulighederne for at købe udstyret, og sidde på dit værelse eller garage?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Fra  S Skrevet kl. 16:08

Nej det har jeg ikke undersøgt. Jeg ved ikke hvor man skal få produceret/købe smykkerne? :)

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 17:41

Jeg ville prøve at finde en smyke leverandør på alibaba.com som allerede har et sortiment. Mange gange tilbyder de nemlig fremstilling af smykker med eget design.

De fleste leverandører på alibaba er fabrikker i kina.

rygestop dag for dag

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Fra  S Skrevet kl. 17:42

Det ville være super, hvis du kunne finde noget :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)