Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd min hjemmeside ned - lad mig høre din mening

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Det er godt folk prøver noget nyt :) 

Men jeg vil dog sige at du skal prøve at få siden til at se lidt mere spænende ud :) Jeg er ikke selv ekspert i at lave hjemmesider, men syntes stadigvæk du skal optimere den lidt :) 

Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:19

Det ligner et lidt billigt ripoff af goon.dk ??

Forfatterboks

Udseende.dk / goon.dk

Visning af profil

Udseende.dk

Goon.dk

Seneste nyheder

udseende.dk

Goon.dk

Der hvor man tilføjer artikler

Udseende.dk

Goon.dk

Underkategorier

Udseende.dk

Goon.dk

Nu har jeg brugt goon en del til linkbuilding, og derfor havde jeg ingen problemer med at se ligheden. Selv betingelserne virker suspekt meget som et ripoff.

Menuen, måden det hele er opbygget på, loginsystemet, statistikkerne osv. - det hele er vel praktisk talt "nuppet" eller kopieret derfra?

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 13:27

jeg kan godt se hvad du mener faktisk og kender også godt goon.dk, og kender også Morten som ejer den personligt... men det er på ingen måde lavet som rip off.. har haft layoutet liggende længe som egentligt skulle være brugt på min anden artikeldatabase... men valgte istedet at bygge noget nyt op fra bunden, mest for at udfordre mig selv lidt mere med programmering.. 

men når det stilles op på den måde som du gør her kan jeg faktisk godt se det er lidt for tæt på hinanden måske, mere end jeg på nogen måde har tænkt over faktisk...

Desuden er der nok også et par ændringer på vej på min side angående designet.

og nej jeg har på ingen måde kopieret mortens!
og hvordan hans system er bygget op når du er logget ind har jeg ingen ide om, da jeg aldrig har været registret på hans side, jeg ved heller ikke hvilken statistik han fører på siden.

og login system, hvordan mener du at man kan kopiere et login system? det er jo bare to bokse hvor du indtaster noget...  

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Tilmeldt 27. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Rygestopdoc.dk Skrevet kl. 15:10

nå man nu ikke er så super god til at designe, så er wordpress altså en velsignelse fra gud, eller hvem der nu styrer den slags.

Tag et kig på det.

rygestop dag for dag

Fra Vejle
Tilmeldt 10. May 11
Indlæg ialt: 282
Fra  Geekweb Skrevet kl. 15:48

Rygestopdoc, det er rigtigt, man kan få mange fine designs til wordpress, men jeg foretrækker at kode alt mit fra bunden, og der hjælper wordpress ikke meget :) 

tror bare jeg skal have gennemgået mit design lidt mere ;) 

Geekweb.dk - Udvikler din hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:47

Mere frem opret bruger, lav så folk er motiveret til at oprette sig

betale en masse forskellige for at lave artikler eller få nogle af dine venner til at lave artikler på din siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:27

andreashdk:
Min bumse artikel er faktisk skrevet af en kosmetolog, en veninde... så hvis den er faktuelt forkert så er jeg da godt nok lidt ked af det :/

Du behøver ikke være ked af det, du kan bare slette den Smile Synes mere din veninde har en udfordring hvis hun mener at det der står i artiklen er sandt og vejen til en ren hud, så er der noget hun grundliggende ikke forstår/ved noget om.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:32

andreashdk:
Den med ID voks, jeg kender ikke noget til petrolatum osv..

Petrolatum er en mineralsk olie. I de versioner af ID voks der indeholder denne ingrediens kan det ikke lade sig gøre at skylle voksen helt ud med vand. Og pas på du ikke smører for meget i hovedbunden og ikke får vasket den, så bliver du skaldet på et tidspunkt, ligesom mange af dem der brugte DAX voks. Det er dog endnu værre end ID voks.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:33

andreashdk:

Rygestopdoc, det er rigtigt, man kan få mange fine designs til wordpress, men jeg foretrækker at kode alt mit fra bunden, og der hjælper wordpress ikke meget :) 

tror bare jeg skal have gennemgået mit design lidt mere ;) 

Det bliver rigtigt stor gennemgang kan jeg regne du god arbejdsløst med det Big Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 23:58

Hej Andreas

Rigtig god idé med siden og godt koncept! Nu ved jeg ikke hvor længe det tager at programmere en sådan side, men tror godt nok stadig der ligger mange timers arbejde forude. Jeg håber du tager følgende konstruktivt...

1) Siden SER virkelig hjemmelavet ud, som andre allerede har nævnt. Det kræver en ordentlig template hvis du vil tages seriøst med den.

2) Teksterne...hmm. Jeg tror du skal vælge, om du vil enten A) fokusere på at søgeoptimere teksterne med ekstremt heavy brug af søgeord eller B) Få skrevet nogle tekster i et sprog som folk rent faktisk gider læse. Min spontane tanke er, at en artikeldatabase er beregnet på at folk læser tekster, eller???

3) Find nogle billeder der relaterer sig til hver enkelt artikel. Dels er hjernen hurtigere til at læse et billede og få overblik over hvad den finder specielt interessant. Dels kan billeder appellere til mine følelser som læser og styre mig derhen hvor du gerne vil.

4) Fjern de Google Adds - de er møg-irriterende når man læser. Sælg nogle banner reklamer i stedet.

Indskudt bemærkning: Jeg antager at du ikke ved de her ting på forhånd, for ellers ville de vel være fikset inden du bad om kritik.

Held og lykke med siden:-)

Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)