Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel England

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminos

Jeg har forsøgt at afdække hvilke lagerhotel muligheder der forefindes i England, men kan ikke rigtig finde nogen..

Vil gerne finde nogen der kan tilbyde en service som det amerikanske shipwire.com. Så jeg kan sende en container med varer, få en lagerhylde, pick and pack, og ud til kunden et sted i Europa -- service, det må da findes i UK ??

Er der nogen herinde der har erfaringer med / kender til nogle lagerhoteller i England ?

Mvh. Allan

Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 08:01
Tilmeldt 7. Apr 07
Skrevet kl. 14:11
Hej Jesper

Tak for linket, ja her var sgi da en hel masse, nu har jeg taget kontakt til en 5 stykker!!

Bedste hilsner Allan

Tilmeldt 24. Aug 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 14:27
Hej Allan,

Det var så lidt.... og pøj pøj med dit UK projekt.

mvh

Jesper

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 13:57
Hej Allan

Nå du få nogle resultater med dine engelske kontakter, ville det da være interresant at høre om hvad du har fundet ud af.

Så en opfordring til at dele din viden med os i denne tråd når du kommer så langt.

Rasmus

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 22:40
danske DFDS har lagerhotel i UK

www.onapp.com

Tilmeldt 14. Aug 06
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:29
Hej Allan,

Har du lavet en beregning på at havde det liggende i Danmark og få sendt alt ud herfra!?

Du har jo stadigvæk en masse omkostninger i Uk, Sverige og hvor du nu ellers må ønske at sende varerne til.

Der bør være en besparelse i at ligge det hele et sted, hvorfra du kan kombinere volumen til lavere transport omkostninger. Du kan jo sagtens sende dine pakker med DPD eller GLS, hvilket vil give dig langt bedre priser end post danmark erhverv.. i forhold til de tal du har nævnt tidligere.

Tilmeldt 7. Apr 07
Skrevet kl. 17:26
Så har jeg høstet lidt mere viden:

Og tak for alle de gode svar..

Jeg har haft kontakt til flg. i uk

intermail

packwell

bigwebwarehouse

fulfilmenthouse

Og for at gøre en lang historie kort, så var vinderen for mit vedkommende,  packwell.. De kan levere en fornuftig service til en god pris, det er relativt let at koble sin webshop til deres service..

Postforsendelse pakke ca. £20 til DK + VAT (Dette er selvfølgelig relativt i forhold til produkt, vægt, volume etc.) I UK er forsendelsen selvsagt billig omkring de £8 + VAT for en pakke

Jeg har endnu ikke stødt på nogle lagerhoteller med samme service som amerikanske shipwire.com, en hjemmeside der rummer det hele, eksempler på handel, handelsbetingelser, priser, test miljø, teknisk information herunder komplet API kode til integrering af webshop i f.eks. scripting sproget php. MEN det skal dog også nævnes at jeg jo ikke ved noget om den daglige service, og selve forsendelse delen, men har kun læst godt om dem på nettet... 

Så hvis nogen finder noget som shipwire i uk, så sig endelig til. 

-> Frank

Ja jeg har haft ringet til et par lagerhoteller i DK (Jeg synes priserne er lidt høje), men det er jo selvfølgelig lidt svært at lave beregningen indtil videre, da jeg ikke har nogen ide om volumen af mit salg, MEN grunden til at jeg retter søgelyset mod UK, er at jeg forventer mit produkt vil sælge godt i UK, og måske vender jeg blikket mod DK igen, i øjeblikket er jeg simpelthen ved at kortlægge alle muligheder, således at mit firma kommer ordentlig fra start og ikke mindst således at jeg er omstillingsparat fra dag 1 hvis salget skulle stige eksplosivt, eller konkurrenter mm., eksempelvis i UK eller lign.

Håber det lyder rigtigt..:-)

Mvh. Allan 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)