Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kanon domænenavn?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino! :) 

Jeg har været utrolig heldig og finde et domænenavn, som jeg selv synes er kanon fedt!
Men jeg synes desværre ofte at man selv synes ting er bedre end de i virkeligheden er, så derfor har jeg tænkt mig at spørge jer lidt til råds omkring dette :) 

Domænenavnet er MineProjekter.dk hvilket jeg personligt selv synes er helt fantastisk godt, men kunne godt tænke mig at høre andres meninger omkring det, siden er ment som et portfolio jeg kan give med når jeg skal vise hvad jeg kan.

Mvh
Benjamin Nielsen

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 36
Fra  PF Web Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin!

Kanon domæne. Det er ihvert fald nemt at huske, men måske det kun lyder godt for ham der "ejer" projekterne?

/Peter :-)

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Du kan have ret i det klart lyder bedst for vedkommende som har siden :)
Men jeg synes personligt også selv det er nemt at huske, og så tror jeg også det vil se godt ud på diverse visitkort osv.  

Men tak for din feedback :)

Mvh
Benjamin Nielsen 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne godt tænke mig nogle fleres meninger? :)

Mvh
Benjamin Nielsen 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker lidt; kunne du ikke lave noget "opslagstavle" værk med login? Så det kunne blive en side, hvor alle ens projekter kunne blive samlet?

Det var min første indskydelse Smile

Fra Ringe
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 141
Fra  FifaForum.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså, sådan at andre end mig selv kan vise deres projekter frem også eller hvad mener du? :)

Mvh
Benjamin Nielsen 

Arbejder for tiden meget på en ny side omkring Fifa.

Har også Efterskoleliv.com og Billig-Tv.dk

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, altså noget portalagtigt. Noget hvor man kan logge ind og få sit eget "dashboard" frem, og så holde styr på ens egne projekter, og evt. dele dem med andre.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil klart anbefale at skaffe dit eget navn som portfolio domæne navn også bruge MineProjekter.dk som forslået tidligere i tråden.

Jeg er lige startede på min egen og har lavet et portfolio for en anden person, det har resulteret i flere uopfordret job tilbud.

Personligt tror jeg også det med fremtiden bliver mere og mere normalt at have sådan et.
Så skynd dig at reserver dit navn på .com og .dkSmile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er et ganske fint domæne som gør det godt på visitkortet, men ellers kan ditnavn.dk måske også bare gøre det, så vil ikke slå en baglæns salto af begejstring, men som sagt, det er ganske fint, så tag du bare det.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Men kan da godt se et potentiale i det de andre skriver med at lave det til en slags portal. Eller måske bare lave det til en slags uploadplads eller kort url service, så man f.eks. laver en lille side med de seneste 5 projekter man har lavet, også kan linke til: mineprojekter.dk/rasmus fra sin facebook, i mails osv... Eller som kort url: lidt det samme, men hvor projekterne ligger på andre sites, også henvises brugerne dertil igennem mineprojekter.dk/rasmus19, hvilket ser en del bedre ud end: uploads.wordpress.com/rasmusdk109/kinkygif.gif f.eks.

Så der er lidt andre muligheder som andre nævner.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)