Sendt en PM'er til dig :) |
Sikke et projekt du har kastet dig over, men fedt at du er blevet godkendt på Kickstarter.
Først mine inputs: Nu er jeg ikke inde i branchen, men er der ikke nogle musiker forums i USA, worldwide eller europa hvor man kan poste et link når siden går online? I Danmark har jeg selv erfaring med djz.dk og der tror jeg også hurtigt du vil kunne få noget respons og interesse.
Og så den udfordring jeg ser: Som altid på Kickstarter køber man et produkt, og ikke en invetesteringsmulighed, og din målgruppe er derfor musikkere og djs, som straks kan bruge dit produkt når det kommer i handlen. Jeg kan måske forestille mig at fordelen skal være endnu større for at være en tidlig køber af produktet, så hvad med at lade det koste dobbelt op (20 $) i den endelige udgave, og fortælle dette på siden. Så kan folk se at de reelt sparer penge ved at støtte dig på kickstarter.
Ulempen ved kickstarter er jo lidt at dit tilbud f.eks. ikke har den store værdi for mig, da jeg hverken kan bruge app'en, eller får del i et fremtidigt overskud hvis jeg støtter dig. Derfor går jeg videre til et andet projekt hvor jeg virkeligt kan bruge produktet som jeg får for at støtte. Så som jeg ser det skal du ud og stampe musikere, bands og djs op alle de steder de gemmer sig, for det er dem som skal putte penge i projektet, da det også er dem som får noget tilbage at investeringen.
En dag kan det være at der kommer en side som kickstarter hvor man kan støtte projekter ala dit, mod at få % antal procent af det fremtidige overskud, så vil jeg være langt mere tilbøjelig til at investerer i alt muligt. Men som det er nu fokuserer jeg på hvad jeg tilbydes af produkt for min investering, og der tiltaler du jo ikke hvem som helst.
Men super fed ide, og mange gange held og lykke, håber da virkeligt at det bliver en succes.