Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Viral kampagne

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Nogen der har erfaringer med Effektiviteten af viral kampagne?

Og gerne gode fif?

Må jeg gerne tippe mine egne venner om et firma? med en mail / tekst som kan sendes videre til deres venner?

Jens

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:54
Hej,

Det afhænger nok lidt af hvordan du definerer "venner". Er det rigtige venner, løber du højst sandsynligt ikke ind i problemer, da de ikke vil melde dig som spam. Indeholder mailen noget underholdende eller andet, står det jo dine venner helt frit for at videresende mailen (som mange kontordamer spilder deres tid med i dag, hvad fx angår powerpoint jokes).

// Jesper Skov

Fra Sæby
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 431
Skrevet kl. 08:36
Haha ja er det ikke utroligt hvor mange powerpoint jokes der flyver rundt på nettet!!! *L*

Jeg modtager jævnligt nogle i min inbox og kvaliteten... ja den kan faktisk næsten ikke blive ringere... Indholdet er som sådan meget godt, men selve grafikken skraber virkelig bunden...

Hvad mon der virker bedst... en virkelig flto prof. powerpoint eller en hjemmestrikket powerpoint, hvor det ligner noget naboen har siddet og strikket sammen? på et eller andet plan så er det jo som om at de grimme powerpoints er til at forholde sig til og virker mindre reklamepræget eller hvad? Altså at de udelukkende er lavet for undeholdnings skyld og ikke for at tjene penge :-)

Online markedsføring - Marketingzonen.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)