Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms af affiliate marketing

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

.

Jeg er lige blevet moms registreret og modtog mit CVR i dag.

.

Jeg står i et lille dilemma.

Jeg har nemlig over 30.000 kr samlet som jeg venter på at få udbetalt fra Euroads, Buzzamedia og GoviralNetwork. Skal jeg både betale moms og skat af disse udbetalinger, eller bare skat?

.

Buzzamedia og GoviralNetwork betaler gennem Paypal (Luxembourg).

Euroads overfører direkte til min bankkonto.

.

Tak på forhånd!

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Gør dig selv en tjeneste og få en bogholder/revisor så du ikke skal bekymre dig om alt det der. Jeg mener alt over 50000 kr pr. år skal der betales moms af. Hvis du er tilmeldt affiliate netværkene med CVR får du automatisk moms oveni din udbetaling.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:59

Jeg har snakket med et par revisorer og de kender ikke så meget til Affiliate Marketing og moms.

Euroads gider slet ikke at svare på mit spørgsmål om moms.

Buzzamedia og GoviralNetwork svarer heller ikke.

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 20:38

Jannik Nordahl:

Jeg har snakket med et par revisorer og de kender ikke så meget til Affiliate Marketing og moms.

Euroads gider slet ikke at svare på mit spørgsmål om moms.

Buzzamedia og GoviralNetwork svarer heller ikke.

Det lyder godt nok overraskende, at revisorerne ikke kan besvare dine spørgsmål....

I de fleste tilfælde skal der ikke afregnes moms af indtægterne, men der skal dog angives en "teknisk moms" i relation til indtægterne, som dog vil være omkostningsneutral. D.v.s. den samlet set giver kr. 0.

Det bør virkelig ikke give anledning til større problemer at få dette afklaret.

Tonny

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 20:44

Erik Hamre:

Gør dig selv en tjeneste og få en bogholder/revisor så du ikke skal bekymre dig om alt det der. Jeg mener alt over 50000 kr pr. år skal der betales moms af. Hvis du er tilmeldt affiliate netværkene med CVR får du automatisk moms oveni din udbetaling.

Hej Erik.

det er forkert.. man skal som momsregistreret betale moms af alt! også de første 50.000 kr. Men selvfølgelig kun hvis beløbet er udbetalt med moms.

Mvh Tobias.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 20:50

Tobias:

Erik Hamre:

Hej Erik.

det er forkert.. man skal som momsregistreret betale moms af alt! også de første 50.000 kr. Men selvfølgelig kun hvis beløbet er udbetalt med moms.

Mvh Tobias.

Ja, jeg blandede det sammen med kravet om at blive momsregistreret.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:56

Jannick..nu har du spurgt og fået mange svar fra mig via PM.

Er du sikker på..du forstår svarene..og er du sikker på, at du stiller dine spørgsmål rigtig.

Affiliate er faktisk er pærenemt område..og burde slet ikke give anledning til alle dine spørgsmål.

MvH

Peter 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:11

Peter - Revisor:

Jannick..nu har du spurgt og fået mange svar fra mig via PM.

Er du sikker på..du forstår svarene..og er du sikker på, at du stiller dine spørgsmål rigtig.

Affiliate er faktisk er pærenemt område..og burde slet ikke give anledning til alle dine spørgsmål.

MvH

Peter 

Hej Peter. Du har også været til en fantastisk hjælp, og har forstået det hele!

Min virksomhed laver rigtig mange ting, både salg, import, affiliate marketing, webdesign og meget mere. Men lige Affiliate Marketing var min revisor i tvivl om, om der skulle betales moms. Bl.a. fordi at Buzzamedia og Goviral betaler via Paypal (Luxembourg)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18

Hvis de er registreret i Luxembourg.....er der jo ik moms på.

Det er jo bare et salg uden moms(dog skal der listeoplyses).

MvH

Peter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)