Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så fik jeg min blog i gang :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Morud
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

De sidste par dage, har været rigtig gode! Jeg fik taget mig sammen til at købe et domæne samt webhotel hos Meebox. Herefter brugte jeg nogle timer på at sætte det hele op. Jeg er nu i fuld gang med at skrive om en masse spændende ting på bloggen, som du kan få gang af. Bloggen vil komme til at omhandle alt fra iværksætteri til guides/råd og videre over til spændende, personlige historier fra forskellige personligheder.

Jeg vil rigtig gerne høre, hvad jeg kan gøre bedre, både rent designmæssigt, men også meget gerne ift. artiklerne.

Er det noget, som du vil følge med i?

Mvh. Christian

Link: Christiansjohnsen.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

meget tætskrevet tekst det er besværligt at læse , husk lav mellemrum og gerne enkel h2 -h3 altså underoverskrifter

Farverne de er meget livløse få lidt der bare er lidt liv i.

Husk social medier på siden især google plus og facebook logoer det kan give lidt trustrank til siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Morud
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael,

Tusind tak for dit svar! :-)

Jeg vil notere det med, at teksten er tætskrevet og forsøge at forbedre det i fremtidige indlæg. Mht. farverne, så vil jeg se på, hvad jeg kan gøre. Måske ændre på farven i footeren til en mere lys farve? :-)

Jeg har bevidst kun sat et "følg mig"-twitter ind på siden, da det er der, jeg vil komme med nyheder i første omgang. Facebook må komme senere :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Johnsen:

Hej Mikael,

Tusind tak for dit svar! :-)

Jeg vil notere det med, at teksten er tætskrevet og forsøge at forbedre det i fremtidige indlæg. Mht. farverne, så vil jeg se på, hvad jeg kan gøre. Måske ændre på farven i footeren til en mere lys farve? :-)

Jeg har bevidst kun sat et "følg mig"-twitter ind på siden, da det er der, jeg vil komme med nyheder i første omgang. Facebook må komme senere :-)

overveje også google plus på et tidspunkt da det kan give lidt plus til din  google rank vis der er nogle der plusser din side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt er det en fin side, du skal dog lige have styr på din header. Det ligner en rodekasse, men jeg går ud fra at det kan fikses ved at gøre logoet / beskrivelsen smallere eller dele den op i to.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Fra Morud
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

@Michael,

Jeg har medtaget muligheden for at dele en artikel på Google+, det kan du bl. a. se, hvis du kigger nederst i en af artiklerne.

@Nicolai,

Hvad er det, du ikke kan lide ved headeren? Ved mig ser den ganske fin ud? Hvilken browser og hvilken skærmopløsning kører du med?

Mvh. Christian

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ligner en rodekasse, idet beskrivelsen går henover menupunkter (men det er måske en smagssag). Jeg har en MacBook Air 13" med en skærmopløsning på 1440 x 900 og bruger Google Chrome.

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil give Nicolai ret, jeg sidder selv med samme computer, og selve titlen på siden er fin. Men jeg ville dog skubbe linjen under lidt længere ned og måske gøre sådan at den blev lidt større men dog delt op på flere linjer sig selv.

Fra Morud
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ændret lidt på det nu, er det bedre? :-)

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Johnsen:

Jeg har ændret lidt på det nu, er det bedre? :-)

Det ser meget bedre ud nu!

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)