Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback ønskes på ny niche webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Ekomposit Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Efter mange timers arbejde er den nye webshop klar. Den forhandler med komposit produkter som kulfiber og glasfiber.

Jeg har haft stor fokus på brugervenlighed, samt flot og enkelt design.

Der vil løbende komme opdaterede produkttekster og artikler.

Se Komposit butikken her.

Jeg ved af erfaring, at man ser sig blind på sin egen side, og at brugerne ikke altid oplever siden på samme måde som man ønsker.

Derfor ville det være en stor hjælp, hvis nogle her fra amino havde lyst til at give et par ord med. Det kan dreje sig både om fejl, funktioner, forslag mv.

På forhånd tak,

Med venlig hilsen

Lars

Salg af caps og kasketter på Capstore.dk

Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

jeg kan godt lide dit design- enkel og minimalistisk- passer godt til de produkter du sælger.

Det der umiddelbart falder mig i øjnene, er de mange forskellige skrifttyper på forsiden, titlen, undertitlen, brødtekst, teksten i spalten på venstre side, ja, der er nok 5 forskellige... Men jeg vil understrege, at det er kun min personlige holdning, som måske andre ikke vil skænke tanken...

Ellers er det meget pæntSmile

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot siden hvilken cms er det i ?

husk social medier på siden google plus , facebook især da det kan give trust rank google og overveje twitter på siden.

ingen ord i visse produkt beskrivelser jeg forstår ikke rigtigt de produkter , så forklare lidt der .

jeg kunne i finde handels betingelsen siden , hvor er den på siden?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot side - enkelt og overskuelig! Smile

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fint udgangspunkt, bestemt.

Jeg kunne ikke finde et telefonnummer.

Teksten ved dankort er kappet af i bunden.

Der er lidt for mange farvestrålende ikoner, men det er nok smag og behag.

Prøv at lave produktbillederne lidt bedre. Man kan godt se det er nogle I selv har taget. Der er en blå tone over mange af dem.

Logoet står ikke 100 % skarpt.

Siden er lidt langsom. Der kan med fordel forbedres her.

Ellers god vind :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Ekomposit Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

@Martina:

Tak for dit svar. Jeg kan godt se, hvad du mener, og synes også det ser lidt voldsomt ud.. Det vil jeg lige få rettet :)

@Mikael:

Tak for dit svar. Det er magento jeg bruger som shopsystem. Jeg har oprettet diverse sociale sider i ekomposits navn, men de har ikke noget indhold endnu. Jeg skal lige have udarbejdet en strategi før jeg begynder at bruge dem. Hvordan bruger du selv disse sider? Er det samme indhold du skriver/linker til, eller bruger du f.eks twitter og facebook forskelligt?

Der mangler lidt tekst på nogle produkter ja, det er vi i gang med at få skrevet.

Handelsbetingelserne ligger i kundeservice. Vil du mene vi skal have et seperat punkt for disse?

@Hundevennen

Tak for dit svar :)

@Kent

Tak for dit svar. Telefon nummer har vi ikke fået oprettet endnu, men det er bestilt.

Havde slet ikke lagt mærke til det med dankort teksten, det får jeg lige hurtigt rettet.

Du har ret i det med ikonerne, men samtidig er det symboler der skaber trust, og fremhæver kundens fordele, så tror de gavner mere end de skader.. men jeg vil tænke over, om jeg kan gøre det på en anden måde..

Logo får jeg fikset, det blev lige rykket et par gange for at få det til at passe, og det skal selvfølgelig lige laves på ny i højere opløsning.

Jeg må indrømme jeg slet ikke har kigget på sidens hastighed endnu. Der er mangle billeder, og kunne forestille mig at banneret trak en del. Jeg vil få kigget på optimering af hastished snarest muligt.

Igen tak for jeres beskeder, jeg hører meget gerne fra andre også.

Rigtig god påske!

Salg af caps og kasketter på Capstore.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Super elegant side! Lækker design mæssigt! Men men men synes godt der kunne være:

  • Lidt større vare beskrivelser
  • Lidt større "Læg i kurv" - Jo mindre den er jo mindere konventere du, synes jeg at have læst en artikel om.
  • Evt. opret en blog på siden hvor du blogger om det du sælger, tro mig det giver højere besøgstal.
  • Det halter lidt på backlinksene så igang med linkbuilding, også internlinkbuilding

Har du nogle sider som endnu ikke er indekseret som indeholder det samme indhold?

vh AB

 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Ekomposit Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej AB,

Tak for dit svar.

Er det på Virante.com du tjekker DC?

Jeg har haft problemet med at få min side indekseret. Jeg kan dog ikke forstå, at det skulle være DC, da alle tekster er skrevet unikt til ekomposit. Ligeledes har jeg blokeret alle sider magento skaber med dublicate content. Jeg har lavet redirects fra /, /index-php og /home til www.ekomposit.dk netop for at undgå dublicate content. Nu har jeg dog bedt google om at indeksere min side enkeltvis i webmastertool, og det fik den første side frem i google. Jeg finder det dog virkeligt underligt, at den ikke gør det automatisk, da jeg ikke har haft problemer før.

- Kan godt se hvad du mener ved vare beskrivelse, og vil sørge for at gøre teksten større.

- Får designet en ny læg i kurv knap, der er større og mere konverterende :)

- Vi er allerede i gang med at skrive artikler og guides, som bliver lagt ud i de forskellige kategorier. Jeg er sikker på det ved øge besøgstallet.

- Da sitet er helt nyt, er der ikke nogle indekserede backlinks. Der er dog lavet en del linkbuilding den seneste uges tid, men der går jo lidt tid, før de bliver indexeret.

Med venlig hilsen

Salg af caps og kasketter på Capstore.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Super godt Lars. Kan også være at DC problemet forsvinder.

Jeg kan se nogle backlinks fra Iværk-nyt?

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Aug 11
Indlæg ialt: 54
Fra  Ekomposit Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg skrev et par indlæg, før jeg åbnede siden for index/follow.. Jeg har besluttet og holde påske, og så håber jeg, Google har arbejdet siden i gennem inden næste uge :)

Mange tak for hjælpen :)

Salg af caps og kasketter på Capstore.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)