Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en venlig sjæl

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin Lindstrøm

Der sidder rigtigt mange webfolk på Amino der er flinkere end disse, men hvis du selv har lavet din hjemmeside behøver det ikke være noget problem at lave opencart selv.

dette link finder du f.eks en udmærket guide, og ellers er det såmænd bare at søge på opencart dansk via google.

Held og lykke med forretningen

 

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk har ret til at sige hvad de mener, det har jeg respekt for.

Så det skal du ikke tænke på

God påske

Martin Lindstrøm.

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak skal du have Dukkemageren

Jeg har søgt lidt på google og på deres egen side, men kan ikke finde nogen sprogpakke på dansk der virker til den nyeste version.

Jeg må arbejde lidt videre med det.

Tak for hjælpen

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

jeg skrev faktisk ikke for at nedgøre dit spørgsmål,jeg syntes bare at det var en god kommentar at Rasmus også kunne bruge lidt hjælp til sine nullermænd..GRATIS for det er jo heller ikke en svær opgave.

og ja spør man ikke får man ingen svar,men undskyld hvis jeg trådte for hårdt det var  bestemt ikke min mening.

Hej Dorte

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Dorte

Det gjorde du bestemt ikke så det er helt ok.

ps. Rasmus hvis du har hjælp til dine nummermænd foreslår jeg du investerer i en støvsuger

Du kan finde en billig en her: http://www.elgiganten.dk/product/hjem-pleje/stovsuger/stovsuger/MVC1400BP/matsui-stovsuger-mvc1400bp

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Billige seo pakker

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin og andre,

Amino er jo et forum for iværksættere, der søger hjælp og oplysninger - gerne gratis.

Vi er her jo for at hjælpe hinanden, eller har jeg misforstået det?

Held og lykke Martin.

Fra Rødovre
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 157
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin. Jeg vil anbefale bricksite.dk til simple webshops. Det er langtfra verdens mest avancerede, men fordelene er bl.a. at man tilkøber de nødvendige moduler for små engangsbeløb. Du undgår således både løbende udgifter og at skulle uddanne dig til webdesigner. Kig evt på mine shops. En professionel løsning er selvfølgelig både dyrere og bedre - tingene følges oftest ad. Held og lykke.

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ejvind

Du har helt ret. Hjælp andre og du er sikker på at andre nok skal hjælpe dig, det er bare ikke let at overbevise alle om at man kommer langt med lidt positivitet :o)

Ha' en fantastisk påske

PS. Jeg har forresten investeret i den danske sprogpakke til den nyeste version af OpenCart, det kostede mig 27 USD, altså knap 155,- kr. - Den virker fantastisk og var nem at installere.

Martin Lindstrøm.

Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at høre du fik løst dit "sprog-pakke problem". At du dog skulle betale 155,- for en sprog pakke virker lidt mærkeligt. Men hvad pokker, nu virker det jo.

Du er dog altid velkommen til at kontakte med små såvel som store spørgsmål, så jeg vil prøve at forsøge at svare dig så godt jeg kan. ;)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)