Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

.CN (Kina) Domæner.. skal man satse?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa,

Jeg har fundet et godt domæne der ender på .cn

Det kineniske marked er jo kæmpe stort, men bliver .cn domæner brugt meget i Kina? Eller af udlændinge der vil besøge Kina?

Jeg har kigget lidt rundt, og synes nu mest det er .com eller .cn.com

Planen er at lave en engelsksproget side om Kina. Er det helt hen i vejret at lave det med et .cn domæne og hellere gå efter .com eller .cn.com?

Mvh

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:34
Hvis du har fundet et godt navn der kan bruges til noget, så synes jeg da bare du skal hoppe på det - i sær eftersom .cn domæner ikke er voldsomt dyre. Du kan se statistik over antallet af registrerede .cn-domæner her. Årsagen til at der ikke er mange .cn-domæner registreret, er at det fremtil 2003/2004 kun var muligt at registrere domæner under en række second level domains (.com.cn etc.).

Med over 1,1 million registrerede domænenavne direkte under .cn er det dog ikke helt småt (se evt. statistik for nogle af de andre lande her).

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 20:42
Hej Sune og tak for svar...

Buydomains har et tilbud på cn domæner men har desværre haft dårlige oplevelser med dem. De forlanger årlig betaling for parkering alene, hvorimod mange andre steder ikke gør. Kan du anbefale et sted, jeg kan købe cn domæner?

OG.. jeg bruger gratisdns til alle mine domæner... Ved du om, man også kan have .cn domæner hos gratisdns.?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 20:48
Der er ingen specielle navneserverkrav til .cn-domæner, så dem kan du sagtens køre gennem gratisdns. Så vidt jeg kan se kan du også registrere dem der, dog til en del anderledes priser end hos Buydomains. Vi tilbyder også .cn-registrering, det er dog også til en højere pris end hos Buydomains (495 pr. år).
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)