Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design og layout på www.tjekdanmark.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

kør en gratis periode i starten det er en god ide eller køre vildt frem ad med seo og sem med mere

Du kan dog også gør som nogle gør køre hårdt på med social medier , søgemaskine optimering og en god adwords konto , begge om køre gratis eller får siden i gang med hård markedsføring giver underskud i starten , den gode gratis er du selv kan side lave seo og det er ikke nødvendigt med det store budget

husk google plus siden det betyder noget når i google rank når du får en masse plusser

husk twitter det kan også betyde noget

få nu mere gang i din facebook side , vær vild aktive social steder at være populær forummer er også god ide , det kan skaffe masser af venner det kan også give facebook likes plus likes så vær flink aktive her så sker der ting og sager amino.dk er super forum , men husk der er også andre steder i verden så en start kræver man intet andet laver i livet end arbejde for sig sin side og forbedre den på alle mulig leder og kanter eller du ansætter flere til at arbejde for dig .

få gang i undersider opret gratis annoncer eller ekstrem markedsføring der er ingen der vil oprettet sig på en tom side ellers skal kunne se denne side ligger i toppen google og andre medier og alt er tomt intet er oprettet på siden , jeg kan huske for flere måneder siden skrev nogle indlæg og der er ikke kommet en eneste oprettelse endnu, så et eller andet skal der ske, jeg ved udmærket hårdt arbejde jeg har jo min egen stripper side der er altid nyt der skal forbedres og jeg er langt fra færdig så jeg føler mig selv ikke parat til feedback jeg er slet ikke tilfreds overhovedet med egen side .

husk cvr nummer i fodnoten på siden det giver siden mere troværdighed

husk kontakt siden cvr nummer og en kontaktformular folk kan skrive også fra offentlige computer så biblioteker med mere folk sider ikke hjemme og kan logge ind på deres Outlook ekspreses mail og når folk ser siden skal man skrive for folk glemmer hvor var siden folk skal kontakt når de ser siden ikke når de kommer hjem.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for feedback af alle former. Det er rart at kunne se andres meninger om ens koncept.

Vil i synes det er positivt hvis besøgende kan vinde konkurrencer en gang månedligt på hjemmesiden? Evt. i form at gavekurv eller andre spændende ting der kan vindes?

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse, frit fra hoften; jeg vil personligt ikke synes det er specielt positivt - der er andre steder du bør sætte ind først.

Jeg kan kun bifalde andres foreløbige feedback om det visuelle ift. billeder, smileys og farvevalg - og deruover opfordre dig til at finde et budget til en dygtig digital designer der kan mocke et mere attraktivt og levende design sammen. 

Hvilket platform du benytter har ikke en klap at sige i forhold til designet - det kan i de fleste tilfælde tilpasses. Point being; idag scanner man hjemmesider - man læser dem ikke. Det nuværende design er forekommer desværre tungt og uinspirerende... og er det ikke lige modsat det du gerne vil opnå? Nemlig at inspirere familien DK via dit site? 

Så frem for at føje mere til skuden ville jeg nok sidde mig ned og gøre følgende:

1. Specificere de helt centrale funktioner for sitet og hvor og hvordan de skal optræde
2. Designe dem
3. Implementere 

Du kommer længst ved at vurdere oplevelsen sammen med en digital grafiker der har det rette visuelle flair - og så gå efter forenkling frem for yderligere forvikling.

Less is more min ven - husk kritikken er konstruktivt ment - og god vind! :-)

Mvh Mads

Jeg tilbyder webdesign og webgrafik

Tilmeldt 2. Oct 11
Indlæg ialt: 228
Fra  Tjek Danmark Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, det skal netop være nemt og funktionelt at finde alle mulighederne i DK.

Smiley området har jeg både fået ris og ros omkring. Nogle synes det er positivt og andre synes det skal ændres, så ved ikke helt med dette.

Jeg tror du har ret Mads. Der skal arbejdes videre med designet og strukturen på hjemmesiden inden der gås videre med mulige konkurrencer, business sektion mv. Facebook gruppen skal også opdateres lidt oftere. Der er bare så mange tanker og åbne idéer til konceptet.

Dbh. Lasse

 

Find oplevelser, spisesteder, ferieophold og rejsebureauer i Danmark. Tjek alle oplevelserne her Oplevelser

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)