Hej. Hvordan ligger landet med danske søgeord? Hvem udbyder den bedste service på hvor mange hits der er på danske søgeord? Jeg har cirka 30 danske søgeord, som jeg godt kunne tænke mig at vide, hvor mange gange der bliver søgt på google evt. yahoo, så jeg kan vælge 5 - 10 stykker ud. Kan sådan en liste eventuelt købes...? og hvad er prisen pr. søgeord ? Mængderabat ved flere ? (og hvad er stor mængde søgeord?) Rimelig upædagogisk indlæg med alle de spørgsmål, da man normalt kun svarer på et enkelt eller to... :-) Googles adwords traffic estimator er det nærmeste jeg er kommet med en søgning på amino... https://adwords.google.com/select/TrafficEstimatorSandbox Men det giver en ret ringe oversigt synes jeg.... Jeg har et andet værktøj, men det er kun engelske søgeord... Hvad bruger I andre, eller er det strengt fortroligt viden ? Mvh Brian Brandt |
Hej
De søgeord der typisk genererer mest trafik er nok svært at få ud af os professionelle i branchen, man kan godt bruge Googles adwords traffic estimator til at danne sig et indtryk af de søgninger der findes, men det er nok sværere at få lister lagt ud, du skal regne med at de professionelle bruger mange ressourcer på at identificere de søgeord der frekventerer de fleste besøg, vi bruger typisk logfilsanalyser til denne proces for at sammensætte brugerens søgemønster og f.eks. er vores erfaringsmateriale info fra mere end 2.000 aktive domæner.
Held og lykke med opgaven
Wesecureit
René