Kære alle .. Jeg vil jo gerne vide hvormange og hvor folk de kikker på min hjemmeside ( http://www.denblaaside.dk ) Jeg har tilmeldt mig det og har spørger nu skal jeg sætte nogle koder ind på ALLE mine underisder for at få det til at fungerer optimalt, et er jo at jeg kan se hvor mange der er på forsiden og hvad den gennemsnitlige tidsforbrug er, men ville jo også gerne kunne se netop hvilken sider der er interessante - også for at kunne fortælle annoncer lidt mere info. Kan nogle hjælpe mig - har godt en IT mand på opsætningen af look'et, men nu mere man selv kan klare, nu bedre er det jo for firmaøkonomien. vh Peter |
Hej Peter
Umiddelbart ser det ud til, at i bruger Wordpress med noget custom css. Jeg har endnu ikke set et Wordpress theme der ikke tillader, at man kan indsætter analytics koden. Den fordeler selv koden ud på alle sider.
Denne funktion ligger som regel under temaets funktioner i admin delen af wordpress. Ellers kan Google Analyticator plugin'et varm anbefales den giver også en dejlig lille oversigt i kontrolpanelet over dine antal besøgende samt søgeord de er kommet ind på de sidste 30 dage.
håber det kunne hjælpe.