Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: En der kan lave design + konfigurere simpel Joomla-side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er på udkig efter en som kan:

- Lave et design til Joomla

- Konfigurere et Joomla-site

- Opsætning af sider

- Indsætte indhold (tekst, billeder mm.)

Der er tale om et yderst simpelt site til en virksomhed. Sitet fungerer blot som en præsentation med "Om virksomheden", lidt om produkter mm. Der skal ikke tilknyttes nogen webshop. Jeg har en beskrivelse af ønsket funktionalitet, som kan fremsendes.

Endeligt skal vedkommende give mig en kort vejledning i administrationsdelen i Joomla (oprettelse af nye undersider, upload af PDF-filer og lignende).

Der er (for alle undtagen mig :)) tale om en simpel opgave - men jeg har ingen interesse i selv at sætte mig ind i Joomla fra bunden, ligesom jeg ikke ved noget om design.

Send mig en PM for at få fremsendt min kravspec. Optimalt set bor du i Roskilde eller København.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 17:17

Den opgave kan vi godt løfte.

PM er fremsendt.

Mvh. Jesper

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 00:08

Du er velkommen til at kigge på www.tinocordes.dk og sende mig mere info på mail@tinocordes.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 18:50

Jeg har fundet en at arbejde sammen med. Tak for henvendelserne og interessen.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)