Sælger som ikke er for fin til lidt lagerarbejde søges. Vi beskæftiger os også med Lagersalg samt net salg hvor der er stor mulighed for ekstra opgaver som betales løbende oveni. Jeg søger 2 mand til overstående opgaver, dog skal den ene udelukkende fokusere på salg fra 08.00-16.00 dog i travle tider tilbydes der også lagerarbejde. Personen som udelukkende skal styre salg, vil ligeledes få kundekontakter til eksisterende kunder og information derom. Har selv stået for salg de sidste 6 måneder men pga. travlhed vil jeg primært fokusere på indkøb og nye projekter fra nu af. Jeg forventer at du:
Dette stilles til rådighed:
Bortset fra der overstående vil vi sammen lave kontrakten og blive enige om retningslinjerne. Ansøgninger og evt. cv. sendes til Brian.cm@live.dk Med venlig Hilsen. Brian C. Mikkelsen, Indehaver Venusvej 2a
|
Sælger som ikke er for fin til lidt lagerarbejde søges. også med stabil grundløn
godtnok en skam det er så langt væk :(. kunne ellers lige være jobbet for mig :( |
Nu vil jeg ikke blande mig i din forretning, men falder over løn + moms. Er det lovligt ved en fuldtidsstilling? Jeg mente man skulle ansættes som lønmodtager... |
Venligst
Brian Phillip
Den er lidt risikabel da der er faldet dom i en sag hvor et firma havde hyret en medarbejder med cvr. nummer og betalt ham via. fakture + moms osv. så der er en risiko ved det. Hvad jeg fik ud af sagen er at den "ansatte" skal have en risiko for tab for at man kan anse ham for at være "et firma for sig selv". håber det gav mening.. |
Så vidt jeg ved er det ikke ulovligt. Som rigtig ihværksætter har man også altid flere bolde i luften. Og som jeg ser det så når man er selvstændig, arbejder man ligeledes. Man er også klar til at yde det ekstra og arbejde de ekstra timer det tit kræver for at opnå den bedste løn. Mvh Brian |
Jeg vil mene at alle sælgere tager en risiko i forhold til provision. Så i bund og grund kan jeg ikke se de samme "sikkerheder" som i nævnte tilfælde. Mvh Brian |