Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælger som ikke er for fin til lidt lagerarbejde søges. også med stabil grundløn

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælger som ikke er for fin til lidt lagerarbejde søges.
Der tilbydes fast timeløn på 135kr. +moms og garanteret 3timer om dagen med lagerarbejde (15 timer om ugen)
Derudover skal der laves salg med produkter fra vores sortiment, min virksomhed opkøber og sælger varepartier og konkursbo.
Sælger vil modtage provision løbende for alle salg som fortages. Allerede eksisterende kunder vil blive overdraget, så man kan komme godt i gang og have salg fra dag 1.
Man vil få base i Horsens på vores lager hvor der også stilles en kontorplads til rådighed.
Mødetiden er fra 08.00-16.00 med mulighed for ekstra arbejde hvis det ønskes. Lagerarbejde udføres i tidsrummet 13.00-16.00.

Vi beskæftiger os også med Lagersalg samt net salg hvor der er stor mulighed for ekstra opgaver som betales løbende oveni.
Hjemmesider (dog under opbygning) www.cvr-engros.dkwww.ditlagersalg.dk

Eftersom vores lager/kontor ligger i Horsens, er det bestemt en fordel hvis du ligeledes bor i nærheden, da man som sagt fast skal møde på adressen, med mindre man har kørende besøg (egen bil er også et krav)

Jeg søger 2 mand til overstående opgaver, dog skal den ene udelukkende fokusere på salg fra 08.00-16.00 dog i travle tider tilbydes der også lagerarbejde. Personen som udelukkende skal styre salg, vil ligeledes få kundekontakter til eksisterende kunder og information derom. Har selv stået for salg de sidste 6 måneder men pga. travlhed vil jeg primært fokusere på indkøb og nye projekter fra nu af.
Løbende når der er opbygget et større kundekartotek vil efterspørgselen komme af sig selv og der vil være rig mulighed for større provision. På sigt hvis man foretrækker det kan man også komme på fasttimeløn, dette vil dog være valgfrit.

Jeg forventer at du:

• Kender branchen og har erfaring med salg.
  • Du er mødestabil og stræber efter resultater
  • Har egen bil samt kørekort dertil og villig til at bruge den.
  • Du skal kunne tale tydeligt dansk. Engelsk er en fordel men ikke et krav.
  • Har et CVR nummer og kan blive hyret derefter.

Dette stilles til rådighed:

• Egen kontorplads med bord og stol.
  • Fast timeløn for udførelse af dvs. arbejde. Samt ubegrænset provision af alt salg.
  • Salgsmateriale og vareprøver.
  • Godt og stabilt arbejdsmiljø.
  • Selvstændigt arbejde under ansvar.
  • Muligheder for tilpasning i arbejdstimerne efter behov.

Bortset fra der overstående vil vi sammen lave kontrakten og blive enige om retningslinjerne.
Alt i alt søges en god sælger med 2 ben i næsen.

Ansøgninger og evt. cv. sendes til Brian.cm@live.dk
Hvis man har spørgsmål er man velkomme til at ringe.

Med venlig Hilsen.

Brian C. Mikkelsen, Indehaver

Venusvej 2a
8700 Horsens
SE/CVR: 31541425
+ 45 5115 6467
www.Cvr-Engros.dk

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 23:45
Poster lige igen :)
Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 07:41

Søger stadig.

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 08:19

godtnok en skam det er så langt væk :(. kunne ellers lige være jobbet for mig :(

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 793
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 09:29

Nu vil jeg ikke blande mig i din forretning, men falder over løn + moms. Er det lovligt ved en fuldtidsstilling? Jeg mente man skulle ansættes som lønmodtager...

Er interesseret i svaret i forbindelse med et projekt jeg har kørende.

Venligst

Brian Phillip

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 10:30

Den er lidt risikabel da der er faldet dom i en sag hvor et firma havde hyret en medarbejder med cvr. nummer og betalt ham via. fakture + moms osv. 
Men da medarbejderen ikke havde nogen risiko for tab, denne sag var omkring en der kørte lastbil, og da det var det firma der havde hyret ham der stillede lastbil til rådighed og han ikke havde nogle udgifter, blev han anset som værene en ansat og ikke en ekstern leverandør, og derved blev firmaet tvunget til at betale noget moms og skat som den "ansatte" ikke have betalt til skat.

så der er en risiko ved det. Hvad jeg fik ud af sagen er at den "ansatte" skal have en risiko for tab for at man kan anse ham for at være "et firma for sig selv".

håber det gav mening.. 

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 10:33

Så vidt jeg ved er det ikke ulovligt.

Som rigtig ihværksætter har man også altid flere bolde i luften.
Dette giver også en masse fodele for sælgeren i forhold til arbejdstimer osv.

Men kan bestemt ikke se i hvad forbindelse det skulle være direkte ulovligt?

Og som jeg ser det så når man er selvstændig, arbejder man ligeledes. Man er også klar til at yde det ekstra og arbejde de ekstra timer det tit kræver for at opnå den bedste løn.

Mvh Brian

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 10:37

Jeg vil mene at alle sælgere tager en risiko i forhold til provision.
Derudover er der også udgifter til sin bil for sælger.
Det eneste tidspunkt der er garanteret en løn er jo i forbindelse med lagerarbejdet.
Dette tilbyder jeg bare som en ekstra opgave så man ikke står på bar bund.

Så i bund og grund kan jeg ikke se de samme "sikkerheder" som i nævnte tilfælde.

Mvh Brian

Fra Gedved
Tilmeldt 25. Mar 09
Skrevet kl. 23:32
Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 20:16
Søger du stadig?
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)