Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

unexpected T_STRING - HJÆLP!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Indlæg ialt: 582
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg har købt temaet Themia og prøvet at installere det på mit domænenavn billig-macbook.dk. Men nu siger den at der er en unexpected T_STRING på line 1.

Her har i line 1 - nogen der ved hvad jeg skal rette?

<?php/* ----------------------------------------------------------------------------------- *//* Post Thumbnail Support/*----------------------------------------------------------------------------------- */add_theme_support('post-thumbnails');if (function_exists('add_image_size'))add_theme_support('post-thumbnails');if (function_exists('add_image_size')) {add_image_size('post_thumbnail', 472, 280, true);add_image_size('home_post_thumbnail', 193, 138, true);}//Load languages fileload_theme_textdomain('themia', get_template_directory() . '/languages');$locale = get_locale();$locale_file = TEMPLATEPATH . "/languages/$locale.php";if (is_readable($locale_file))require_once($locale_file);/* ----------------------------------------------------------------------------------- *//* Get Category Id from category name/*----------------------------------------------------------------------------------- */function get_category_id($cat_name) {$term = get_term_by('name', $cat_name, 'category');return $term->term_id;}/* ----

Håber der er nogen der kan hjælpe :) 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 11:52

hej

fang mig pa skype dk121doc

sa skal jeg se pa det

Billige seo pakker

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 12:00

Hej Tjenester.dk

Har fundet ud af fejlen. Ellers mange tak for den hurtige respons på mit problem.

Forsat god dag! :) 

Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 14:14

Findkollegie.dk:
Har fundet ud af fejlen

Og det er så der, at du kan dele din erfaring med andre, som søger løsningen på samme problem som dig, og så havner på Amino.  Så løsningen er .......... ? Smile

Mvh. John.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 20:20

Det er en syntaks fejl i PHP, og betyder at der står et bogstav eller en ord et sted i kildekoden, hvor det ikke hørte til. Man er næsten nødt til at kende programmeringssproget før man kan se hvilket ord er forkert og hvilke der ikke er.

Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 21:22

Er det noget du vil smide op på min hjemmeside også?

Fra Fredensborg
Tilmeldt 14. Feb 11
Fra  Findkollegie.dk Skrevet kl. 17:55

Som Simon siger, er den en syntaks fejl i PHP. Jeg ændrer dog ikke filen, men jeg uploadede i stedet for temaet via backend i WordPress, i stedet for via FileZilla - også virkede det :)

Har sendt dig en PB Jannick.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)