Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg godt manipulere min kunde?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er for så vidt ikke noget i galt med den ide du arbejder på, men (for der er altid et men) svagheden i din ide er at hvis jeg som kunde leder efter en helt bestemt ting, googler det og ikke finder det på landingssiden i løbet af sekunder, så er jeg tilbage på Google for at lede videre efter mine ønsker.

Dvs. du må holde hver landingssides indhold, beskrevet i din SEO så jeg lander på den side som omtaler emnet der søges på. Gør du det, får jeg hvad jeg leder efter, men det betyder at din liniære opsætning ikke længere fungerer efter hensigten. Og hvis jeg ikke kan klikke andre steder, som leder videre til netop mit ønske for mere viden, så er jeg tilbage på Google. 

Sandheden er at side 1 ikke længere er websitets landingsside. Det er den side der indeholder den information bruger leder efter.

Jeg vil som den første sige at jeg elsker sider med mørk baggrund, men i erhvervs øjemed, med tekst som skal være nem at læse for ikke at miste kunden, så er sort tekst på lys baggrund at foretrække.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:36

Hvad siger din egen samvittighed?

Hvor meget har Bill Gates og Microsoft, Steve Jobs og Apple manipuleret kunder og konkurrenter i tidens løb?

Alle manipulerer med alle.

Kvinder er storforbrugere! Hvor mange mænd bliver ikke manipuleret til at makke ret i parforholdet?

Hvis du bevæger dig inden for lovgivningen, kan du aldrig blive dømt...

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 17:38

Zooweb v. Kenneth Lund Jørgensen:

Der er for så vidt ikke noget i galt med den ide du arbejder på, men (for der er altid et men) svagheden i din ide er at hvis jeg som kunde leder efter en helt bestemt ting, googler det og ikke finder det på landingssiden i løbet af sekunder, så er jeg tilbage på Google for at lede videre efter mine ønsker.

Dvs. du må holde hver landingssides indhold, beskrevet i din SEO så jeg lander på den side som omtaler emnet der søges på. Gør du det, får jeg hvad jeg leder efter, men det betyder at din liniære opsætning ikke længere fungerer efter hensigten. Og hvis jeg ikke kan klikke andre steder, som leder videre til netop mit ønske for mere viden, så er jeg tilbage på Google. 

Sandheden er at side 1 ikke længere er websitets landingsside. Det er den side der indeholder den information bruger leder efter.

Jeg vil som den første sige at jeg elsker sider med mørk baggrund, men i erhvervs øjemed, med tekst som skal være nem at læse for ikke at miste kunden, så er sort tekst på lys baggrund at foretrække.

Det gav lidt til eftertanke. Jeg har lavet en skitse form af min side, så i har nu mulighed for at se hvordan konceptet udføres.

http://www.awfreelancer.dk/

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:16

Det hjælper helt sikkert, at jeg kan springe i dine menuer foroven, så jeg hurtigt kan komme tæt på det jeg ønsker at vide mere om

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 18:22

Zooweb v. Kenneth Lund Jørgensen:
så jeg hurtigt kan komme tæt på det jeg ønsker at vide mere om

Siden skal selvfølgelig være så brugervenlig som muligt. Ellers giver det ingen mening at lave en hjemmeside, hvis den kun er til egen fornøjelse.

Fra Hørsholm, Danmark
Tilmeldt 29. Aug 08
Indlæg ialt: 1223
Fra  Resultatskaber.dk Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alex Westergaard:
p.s. Hvis man godt må, så sig mig lige hvad du syntes om ideen/konceptet? :)

Jeg tror bare folk bliver sure og lukker ned.
INGEN ønsker at blive vildledt.
Så jeg vil sige: LAD VÆRE, hvis du vil drive en sober forretning - og det mærker jeg du vil.

Hilsen

Rolf

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nemlig.

Usability og KISS. Eneste vej frem

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 12:43

Alex Westergaard:

Jeg har haft nogle gen-overvejelser. Jeg har besluttet mig for, at AWFreelancer skal være min 'main' virksomhed, og så vil jeg oprettet forskellige services der under. Så AWFreelancer bliver en form for "holding" når jeg bliver større. I kan prøve at tage et kig på den nye (over simple) hjemmeside. http://www.awfreelancer.dk/

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)