Der er for så vidt ikke noget i galt med den ide du arbejder på, men (for der er altid et men) svagheden i din ide er at hvis jeg som kunde leder efter en helt bestemt ting, googler det og ikke finder det på landingssiden i løbet af sekunder, så er jeg tilbage på Google for at lede videre efter mine ønsker. Dvs. du må holde hver landingssides indhold, beskrevet i din SEO så jeg lander på den side som omtaler emnet der søges på. Gør du det, får jeg hvad jeg leder efter, men det betyder at din liniære opsætning ikke længere fungerer efter hensigten. Og hvis jeg ikke kan klikke andre steder, som leder videre til netop mit ønske for mere viden, så er jeg tilbage på Google. Sandheden er at side 1 ikke længere er websitets landingsside. Det er den side der indeholder den information bruger leder efter. Jeg vil som den første sige at jeg elsker sider med mørk baggrund, men i erhvervs øjemed, med tekst som skal være nem at læse for ikke at miste kunden, så er sort tekst på lys baggrund at foretrække. |
Hvad siger din egen samvittighed?
Hvor meget har Bill Gates og Microsoft, Steve Jobs og Apple manipuleret kunder og konkurrenter i tidens løb?
Alle manipulerer med alle.
Kvinder er storforbrugere! Hvor mange mænd bliver ikke manipuleret til at makke ret i parforholdet?
Hvis du bevæger dig inden for lovgivningen, kan du aldrig blive dømt...