Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wholesale priser - for gode til at være sande? (Forbruger elektronik)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere,

Jeg har et par spørgsmål, jeg håber at kunne få svar på.

Sagen er den, at jeg kraftigt overveje at importere forskellige former for forbruger elektronik.

I den forbindelse har jeg fundet et par wholesalers fra Asien, som bl.a. sælger PS3 konsoller til rigtigt, rigtigt gode priser. Hvis det hjælper med en konkret pris, oplyser jeg gerne den.

Vil høre om det virkelig kan passe at man kan købe varemærkeprodukter af den slags til meget lave priser, uden det er kopivarer? Ved godt det er et bredt spørgsmål, men er helt grøn på området.

Hvis varerne er ægte nok, er der så nogle juridiske faldgruber man skal være opmærksom på? Tænker på om wholesalerne har alt i orden med de store mærker som Sony, Canon, Philips osv.?

Håber jeg kan få lidt respons, da det er et felt jeg synes er rigtigt interessant!

På forhånd tak

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 15:14

I og med at du selv skriver, de kommer fra Asien, ville jeg være MEGET betænksom ved dette.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:16

Hvis de er refurbished kan den være god nok.

ellers er disse mærkevarer ikke billigere nogen steder i verden, end lige her i denmark.

og selvom der skulle være et lille hul hvor du kunne tjene nogle penge ville du være oppe imod eu-regler for parallelimport som har knust mange virksomheder.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12874
Skrevet kl. 15:18

denlokalekøbmand:
Vil høre om det virkelig kan passe at man kan købe varemærkeprodukter af den slags til meget lave priser, uden det er kopivarer? Ved godt det er et bredt spørgsmål, men er helt grøn på området

Nej naturligvis kan det ikke passe, for hvilket band ville ødelægge deres eget salg.   Det eneste du risikere er at få en erstatningssag på halsen - den kan blive meget dyr.

Ravn

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 127
Skrevet kl. 15:47
Prøv at undersøge priserne hos fx Actebis som er en af Europas største elektronik grossister, som fx Dansk Supermarked som kunde, så vil du kunne bedre sammenligne.
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 15:54

tak for tilbagemeldingerne!

Og øv.. tænkte nok det var for godt!

Og tak for henvisningen til Actebis, de er hermed blevet kontaktet!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)