Jeg har idag lige været på posthuset for at sende pakker, da jeg opdagede at jeg havde lavet en skrivefejl i adressen. Pakken var ikke kommet frem hvis det ikke var opdaget. Derfor tænker jeg nu på om det ikke er muligt at lave sådan at den information som kunderne indtaster på min shop (bruge goldenplanet), kan blive eksporteret til en .txt fil? Altså det er jo ikke noget problem at lave en php fil som går ind i databasen og henter kundedataen ud, og skriver den i den rigtige rækkefølge, men hvad nu hvis jeg gerne vil have sådan at jeg kan få det i en txt fil? Grunden til at det skal være en txt fil, er for at jeg på den måde kan importere det i summa summarum |
database eksport til .txt fil?
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
|
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Du skal finde ud af præcis, hvordan filen skal opstilles, så den kan importeres i Summa. Ved du hvordan formatet skal være? |
Er der en php mand i dette forum der kan finde ud af at trække data ud af en mysql database og eksportere det til en txt fil? Hvis der er, må han meget gerne give mig et eksempel på hvordan dette gøres kodemæssigt. |
Jeg kan godt lavet et eksempel til dig, men det bliver som konsulent. Interesseret ? |
|
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)