Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google opfører sig som en teenager

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Hej Aminoer

I disse dage synes jeg godt nok, at Google opfører sig som en teenager. Man kan nærmest slet ikke regne med den, og den er vild hysterisk Smile

Grunden til at jeg skriver det er fordi, at en af mine hjemmesider Online Døre har mistet nogle af sine placeringer bare sådan uden videre.

Disse placeringer er fx "billige franske døre", "billige glatte døre" osv. Nærmest alt hvad der står billigt foran.

Rigtig mange af mine artikler dukker op, men INGEN undersider.

Er der nogen som kan forklare dette? Eller er der nogen som har været ude for noget lignende?

Det underlige er, at jeg har beholdt de vigtigste placeringer som nr. 1 på "billige døre", "indvendige døre" og "yderdøre.

Så sum og summarum:

Mange mindre undersider er forsvundet, men de største beholdt. 

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

billige franske døre der ligger du 7 og 8 på google.dk det er da okay

du kunne lave siden endnu mere personlig det kunne nok forbedre siden altså kunne bestille døre ikke kun links meste videre

en god ide selvfølgelige med mere indhold på siden og nyt indhold , men det er nu en gang hårdt at forbedre sin side konstant , med nyt for jeg ved ikke hvor meget nyt de andre kommer med og hvad nyt du kan tilbyde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan godt forstå din frustration.

Samtidig håber jeg, at du har ret i din overskrift om, at Google opfører sig som teenager, for det kan forhåbentlig få folk til at skride. Vi - og det gælder dig, mig og alle andre - tillægger Google alt for stor betydning og dermed magt. Det er ligesom med Facebook! Vi gør os afhængige af dem. Så, hurra, hvis Googles optræden får folk til at skride!

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Nummer 7 og 8 er ikke acceptabelt når jeg har lagt nr. 1 på samtlige søgninger med "billige" foran.

Det er derfor jeg er frustreret. Det et som om Google har sagt: Så nu er det slut, vi tager "billige franske døre, billige glasdøre, billige dørgreb" osv fra dig. Smile

Men jeg håber dog, at Google vil være lidt mere moden og holde op med sit barnlige opførsel.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe sjov sammenligning

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen gange kunne man godt bruge andet end google :) Men det er jo ikke noget der ligger lige rundt om hjørnet med samme muligheder

f.eks adwords kunne jeg godt bruge en konkurrent der kan give mig samme muligheder og samme antal visninger/klik på en dag verden over

Fra København NV
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Damn dude I think the robot drank 2 much motor oil :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

billige døre står ikke mere med h1 , den der linker med amino.dk links til dig og den er sat sidste i fodnoten linket det kan betyde en del

desuden ret dine 301 peg få lavet så siderne er der i stedet

prøv køre hvem der linker til dig og hvad de eller dem har lavet om .

husk udvide hvor du får links fra , så sikker du dig bedre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

billige franske døre ligger igen samme placering næsten nu er den nummer  3 og 4 måske når den det sidste stykke om kort tid lad os håbe det Big Smile og tillykke med den er hoppet op igen næsten samme igen det kan da kun bringe smilet frem til et meget stort iværksættere smil Big Smile

husk lav lidt løbende på siden og giv aldrig op forbedre din konstant man er aldrig sikker på første pladsen det kræver normalt hårdt vedvarende arbejde at ligge nummer 1 med mange ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4212
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Her er den 3 + 4 .

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)