Hej Arbejder din virksomhed med hånd desinficering eller kender du et firma som gør? Har et produkt jeg godt kunne tænke mig at få fremstillet, hvor hånd desinficering er det primære. Synes ikke jeg er kommet langt med Google, har haft fat i nogle stykker, men de har så ikke stået for produktionen af det, blot videresalg. Håber at hører fra jer. |
Søger produktion af hånd desinficering
Prøv at være lidt mere konkret med hvad det er du vil! Har du opfundet et produkt eller vil du bare have fremstillet et produkt ? Er det et kemisk produkt ??
Mvh Ravn |
Har opskriften. Den skal bare mixes og fyldes på tuber. Såvel min opskrift er mulig, men lader den til. |
Hej Du kan prøve at kontakte Louise. http://www.amino.dk/members/louisegn/default.aspx Det kan være hun kan hjælpe. KMosen
|
En af fordelene ved at være rodet, er at man hele tiden gør nye, spændende opdagelser. Peter Plys, bjørn
ja men så købb da en mixer - hvad er det der afholder dig fra det ???
|
Vil gerne sikre mig at jeg får den rigtige blanding, at det bliver testet ordenligt og en med god viden til evt ændringer.. |
Hej Skriv lidt mere om, hvad du har brug for. Jeg kan skaffe dig færdige desinfektionsprodukter til mange forskellige opgaver. Ikke som egenproduktion men som færdige produkter, du kan købe som forhandler. Det er ikke så ligetil at udvikle og få godkendt desinfektionsprodukter. Send mig en PM, hvis det er interessant. |