Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket kræmmermarked er dit favorit marked?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey! Som teksten antyder, hvilket marked/festival syntes du er bedst? Hvor er folk mest villige til at bruge penge? :)

Har booket næsten 20 markeder til den kommende sæson, men vil gerne lige have et par stykker mere, så kunne være fedt at hører hvad der virker for jer! :)

 

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjallerup eller bellahøj er fornuftige, hvis du kan skille dig ud fra mængden.

Alternativt skal du prøve at besøge nogle af de markeder der ligger i og omkring turistområder til sommer - folk der er på ferie bruger flere penge, især hvis der er nordmænd, svenskere eller tyskere :-)

Handel med varepartier via Trademen

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjallerup har jeg 2 stande, med flag, bannere og hele svineriet, så håber da på at hvis jeg ikke skilder mig ud, så finder folk min anden stand ;).. Bellahøj vil jeg lige kigge på, har haft rimelig uheldige oplevelser med de sjællandske markeder indtil nu, så det lidt ærgeligt, men kan da være det er i år heldet tilsmiler mig på sjælland ;)

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det bedste marked jeg var på da jeg kørte på markeder for 3-4 år siden var Dølle fjelde musse marked.

derudover Vorbasse marked var også rigtig godt.

Bellahøj har også for år tilbage været godt for os, men de senere år er det blevet et marked med et overtal af indvandrere, som ingenting vil betale for varerne, men har du varer til den rigtige pris og kan få en plads i yderringen, så har du gode chancer for at tjene penge på bellahøj.

Derudover er der Hauge Marked som er et lille marked, der har jeg også haft succes.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Nu ved jeg ikke hvad du sælger, men jeg har ofte en hel masse gratis ting jeg forærer via min Facebook side 'Gratis & Genbrug' som du kan se her: http://www.facebook.com/pages/Gratis-Genbrug/354898271219351

Har også en hel masse gode ting til salg der inde, så kig forbi :)

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Mose:

Hej

Det bedste marked jeg var på da jeg kørte på markeder for 3-4 år siden var Dølle fjelde musse marked.

derudover Vorbasse marked var også rigtig godt.

Bellahøj har også for år tilbage været godt for os, men de senere år er det blevet et marked med et overtal af indvandrere, som ingenting vil betale for varerne, men har du varer til den rigtige pris og kan få en plads i yderringen, så har du gode chancer for at tjene penge på bellahøj.

Derudover er der Hauge Marked som er et lille marked, der har jeg også haft succes.

Mvh.

Martin

Fedt! Vorbasse er jeg på med 2 stande, vil tro det er mit bedste marked, det var ihvertfald det der gik bedst sidste år på trods af regnen, så den ser jeg meget frem til :)

Dølle ville jeg ha været på, men var for langsom så de havde kun pladser tilbage inde i kræmmerteltet, og har dårlige erfaringer med det fra hjallerup, så jeg valgte at droppe det.

Men Hauge Marked vil jeg da lige tjekke op på :)

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du kan få en plads i teltet på dølle fjelde skal du ikke være bange for det, vi har haft plads inde og ude på samme tid og de 2 stande solgte for ca. det samme, så det kan anbefales.

Et andet lidt mindre marked er Hogager marked, det er ret godt besøgt og et hyggeligt marked.

Vildsund Marked er også en mulighed, det er ski... dyrt men det var vores 4 bedste marked da vi kørte, og prøv om du kan komme til at stå på Bakken.

 

Mvh.

Martin

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måske lidt uden for kategori, men Stumpemarked i Herning er altid godt.

Mvh. John.

Fra Holstebro
Tilmeldt 12. Feb 09
Indlæg ialt: 236
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja den havde jeg ikke tænkt på, men du har helt ret, den er jeg også med på at anbefale.

Mvh.

Martin

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hoager havde jeg ikk meget succes med sidste trods en ok plads... vildsund er jeg på desværre ikke på bakken ;-)..
Stumpmarked i herning er det Det i messecenteret?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)