Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside er nede

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Sønderup Hansen:

Sjov. Jeg kan ikke få forbindelse via min fiber fra seas-nve, men siden svarer hvis jeg pinger den fra min webserver, som står i hostingcenter.

Det kunne være du skulle tjekke din dns opsætning en ekstra gang. Ellers har jeg ingen ide om hvad der går galt.

jeg kan godt få forbindelse til siden med mit mobilt bredbånd 4g telia

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 00:41

De bedste hilsner

Mohammed

Fra Kolding
Tilmeldt 17. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 00:48

Virker også fint hos mig :) good work

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:20

Virker fint her, intet problem.

Fra Herning
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Tjill Networks Skrevet kl. 08:00

Pickbox:
Måske har I en idé, til hvad der kan være galt? Og hvad jeg måske kan gøre ved det?

Hejsa,

Som flere nævner, så skal du nok have en alvorssnak med din udbyder.

For en sikkerheds skyld, bør du feje for egen dør først, og sikre dig, at du ikke har noget på din side, der kan få den til at gå ned i tide og utide (det burde dog give timeout og ikke en utilgængelig side).

Ydermere kan du med fordel sætte noget overvågning op. Så får en en mail hvis siden er nede, og får pludseligt et meget bedre overblik over hvor ofte det sker. Der indgår typisk også statistik ved overvågning, og det er et godt kort at have på hånden, hvis du tager den alvorssnak med udbyderen.

Der findes mange måder at overvåge på. Jeg bruger selv Nagios (egen installation), med derudover bruger jeg 2 eksterne services, for at lave egenkontrol:

http://www.pingdom.com/ (både gratis og betalte abonnementer)

http://www.uptimerobot.com/ (gratis, indtil videre)

Der findes mange andre, men disse to er nemme at gå til, og ser ud til at virke godt :)

Hvis du opretter en konto på en af ovenstående services, kan du nemt lave overvågning af din side 24/7.

Held og lykke med det :)

PS: Husk at din udbyder har en SLA, som måske lover oppetid på 99,5% eller 99,9%. Regn lidt på tallene, inden du varsler bål og brand, og hold det op mod prisen du betaler. Det hænger typisk sammen. Dermed ikke sagt, at du skal være tjent med en side der ofte er nede ;)

Selvstændig konsulent inden for hosting, udvikling, outsourcing, sikkerhed m.m. - se http://tjill.net

Fra Værløse
Tilmeldt 15. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:05

Okay, det vil jeg prøve.
Hvis jeg finder ud af noget mere, skal jeg nok skrive. 

Mange tak for hjælpen :) 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)