Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt logo til Metroman

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal til at åbne en butik til mænd. Vi skal til at sælge accessories, klæder og andet til mænd.

 

Hvad synes i om logo''et som i ser på www.metroman.fo ?

 

Hilsen Torleif

Tilmeldt 14. Mar 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Torleif

 

Jeg vil gerne høre om det er streetwear, og andet indenfor denne branche som du udbyder? Jeg spørger fordi jeg syntes det er det som logoet udtrykker. Det vil altså sige at hvis du derimod sælger habitter, casual tøj eller lignende, så syntes jeg det er meget skævt ramt.

 

Men er det streetwear, så er den ramt lige i øjet

Med venlig hilsen Lasse Christensen

Tilmeldt 14. May 07
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er modeklæder og accessories
Tilmeldt 14. Mar 06
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen.

 

Ja det syntes jeg nu ikke gav en meget bedre forklaring. Modeklæder er jo et vidt begreb. der findes mode indenfor alt. Streetwear, businneswear, badetøj, dagligdagstøj osv. osv.

 

Jeg tror det jeg ville pointere er at dit logo ser meget råt ud. det udstråler lidt gadedreng, og jeg vil derfor mene at det passer rigtig godt hvis det udelukkende var streetwear du handlede med.

 

Men som jeg tolker navnet metroman (metrosexualitet), erd et fyre som går meget op i deres eget udseende, og vil være "pæn" i tøjet (skjorter, habitter, pæne jeans osv. i den stil). Jeg kan selvfølgelig tage fejl, men har jeg ret, mener jeg du har skudt forkert, da logoet så i stedet skal udtrykke eksklusivitet.

 

Men det er jo bare mine 5 cents  

Med venlig hilsen Lasse Christensen

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Torleif

Edit: Lasse kom os vidst i forkøbet

Vi er enige med Lasse - og sad og diskuterede følgende:

Skal i sælge streetwear og er jeres målgruppe de unge skatere - så har i ramt rigtigt. Men når vi hører navnet "Metroman", så tænker vi stilet tøj, habitter osv...
Vi tror, at i enten skal tage navn eller logo op til overvejelse igen (alt efter jeres målgruppe) :)

Held og lykke med butikken!

www.nfdesign.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)